• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
НОТАРІАЛЬНІ ДІЇ
Опубліковано 16 липня 2020 року о 00:00

Шановні громадяни, в цьому розділі ви знайдете інформацію про нотаріальні документи, які ви можете оформити в Посольстві України в Королівстві Швеція та необхідні для цього документи.

ОФОРМЛЕННЯ ТА ВИДАЧА НОТАРІАЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА УМОВИ ЇХ ПОПЕРЕДНЬОГО ЗАМОВЛЕННЯ, НЕ МЕНШЕ НІЖ ЗА ДВА РОБОЧІ ДНІ.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОРЯДОК ЗАПИСУ НА ПРИЙОМ ТА ЗАМОВЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ ОПИСАНА НИЖЦЕ.


ОФОРМЛЕННЯ ТА ВИДАЧА НОТАРІАЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА УМОВИ ЇХ ПОПЕРЕДНЬОГО ЗАМОВЛЕННЯ, НЕ МЕНШЕ НІЖ ЗА ДВА РОБОЧІ ДНІ.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОРЯДОК ЗАПИСУ НА ПРИЙОМ ТА ЗАМОВЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ ОПИСАНА НИЖЦЕ.

Нотаріальні дії вчиняються за особистої присутності особи-заявника та наявності в неї оригіналу дійсного паспортного документа України (закордонного чи внутрішнього паспорта).

Дистанційно оформлення нотаріальних документів не здійснюється.

Нотаріальні документи оформлюються виключно українською мовою. Переклад документів на шведську мову посольством не здійснюється.  

Відповідно  до  статті  46  Закону  України  "Про нотаріат" ( 3425-12 ) консул має право витребувати  від  фізичних та юридичних  осіб  відомості  та  документи,  необхідні для вчинення нотаріальних дій.  Такі відомості і (або) документи  повинні  бути подані в строк,  указаний консулом. Цей строк не може перевищувати одного місяця. Ненадання відомостей або документів на вимогу консула є підставою для відкладення, зупинення нотаріальної дії або відмови в її вчиненні.


Для оформлення довіреності просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеними нижче документами та інформацією.

В темі листа просимо вказати "ваше прізвише - довіреність". 

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

- короткий опис питань, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи та інформацію:

- фото першої сторінки наявного в вас діючого закордонного паспорта. В разі відсутності або закінчення терміну дії закордонного паспорта потрібно надати фото першої та другої сторінки наявного в вас діючого внутрішнього паспорта громадянина України. Увага!!! Для отримання довіреності в Посольстві потрібно надати оригінал надісланого вами фото паспорта. 

- заповнену ЗАЯВУ на оформлення довіреності - ЗАВАНТАЖИТИ PDF файл / WORD файл;

- копію або данні вашого ідентифікаційного номера платника податків в Україні;

-  адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

- копію першої та другої сторінки внутрішнього паспорта особи, яка представлятиме ваші інтереси;

- адресу місця реєстрації проживання в Україні вашого представника;

- копію або данні ідентифікаційного номера платника податків в Україн вашого представника;

- проект відповідного доручення в електронному форматі WORD, підготовлений нотаріусом в Україні, в разі наявності.


Вартість оформлення довіреності - 283 крони.

Вартість оформлення заяви на реєстрацію довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей  - 189 крон.

Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.

Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати вашого візиту до Посольства для підписання та отримання оригіналів документів.


Для оформлення довіреності просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеними нижче документами та інформацією.

В темі листа просимо вказати "ваше прізвише - довіреність". 

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

- короткий опис питань, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи та інформацію:

- фото першої сторінки наявного в вас діючого закордонного паспорта. В разі відсутності або закінчення терміну дії закордонного паспорта потрібно надати фото першої та другої сторінки наявного в вас діючого внутрішнього паспорта громадянина України. Увага!!! Для отримання довіреності в Посольстві потрібно надати оригінал надісланого вами фото паспорта. 

- заповнену ЗАЯВУ на оформлення довіреності - ЗАВАНТАЖИТИ PDF файл / WORD файл;

- проект відповідного доручення в електронному форматі WORD, підготовлений нотаріусом в Україні, в разі наявності;

- копію або данні вашого ідентифікаційного номера платника податків в Україні;

-  адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

- копію першої та другої сторінки внутрішнього паспорта особи, яка представлятиме ваші інтереси;

- адресу місця реєстрації проживання в Україні вашого представника;

- копію або данні ідентифікаційного номера платника податків в Україн вашого представника.


Вартість оформлення довіреності - 283 крони.

Вартість оформлення заяви на реєстрацію довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей  - 189 крон.

Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.

Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати вашого візиту до Посольства для підписання та отримання оригіналів документів.


Для оформлення довіреності просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеними нижче документами та інформацією.

В темі листа просимо вказати "ваше прізвише - довіреність". 

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

- короткий опис питань, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи та інформацію:

- фото першої сторінки наявного в вас діючого закордонного паспорта. В разі відсутності або закінчення терміну дії закордонного паспорта потрібно надати фото першої та другої сторінки наявного в вас діючого внутрішнього паспорта громадянина України. Увага!!! Для отримання довіреності в Посольстві потрібно надати оригінал надісланого вами фото паспорта. 

- заповнену ЗАЯВУ на оформлення довіреності - ЗАВАНТАЖИТИ PDF файл / WORD файл;

- копію техпаспорта на авто;

- проект відповідного доручення в електронному форматі WORD, підготовлений нотаріусом в Україні, в разі наявності;

- копію або данні вашого ідентифікаційного номера платника податків в Україні;

-  адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

- копію першої та другої сторінки внутрішнього паспорта особи, яка представлятиме ваші інтереси;

- адресу місця реєстрації проживання в Україні вашого представника;

- копію або данні ідентифікаційного номера платника податків в Україн вашого представника.


Вартість оформлення довіреності - 283 крони.

Вартість оформлення заяви на реєстрацію довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей  - 189 крон.

Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.

Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати вашого візиту до Посольства для підписання та отримання оригіналів документів.


Для оформлення довіреності просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеними нижче документами та інформацією.

В темі листа просимо вказати "ваше прізвише - довіреність". 

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

- короткий опис питань, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи та інформацію:

- фото першої сторінки наявного в вас діючого закордонного паспорта. В разі відсутності або закінчення терміну дії закордонного паспорта потрібно надати фото першої та другої сторінки наявного в вас діючого внутрішнього паспорта громадянина України. Увага!!! Для отримання довіреності в Посольстві потрібно надати оригінал надісланого вами фото паспорта. 

- заповнену ЗАЯВУ на оформлення довіреності - ЗАВАНТАЖИТИ PDF файл / WORD файл;

- копію документів, які підтверджують право власності на об'єкт;

- данні про адресу квартири, будинку, земельної ділянки (в т.ч.  її кадастровий номер), яку ви плануєте продати;

- копію або данні вашого ідентифікаційного номера платника податків в Україні;

- проект відповідного доручення в електронному форматі WORD, підготовлений нотаріусом в Україні, в разі наявності;

-  адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

- копію першої та другої сторінки внутрішнього паспорта особи, яка представлятиме ваші інтереси;

- адресу місця реєстрації проживання в Україні вашого представника;

- копію або данні ідентифікаційного номера платника податків в Україн вашого представника.


Вартість оформлення довіреності - 283 крони.

Вартість оформлення заяви на реєстрацію довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей  - 189 крон.

Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.

Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати вашого візиту до Посольства для підписання та отримання оригіналів документів.


Для оформлення довіреності просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеними нижче документами та інформацією.

В темі листа просимо вказати "ваше прізвише - довіреність". 

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

- короткий опис питань, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи та інформацію:

- фото першої сторінки наявного в вас діючого закордонного паспорта. В разі відсутності або закінчення терміну дії закордонного паспорта потрібно надати фото першої та другої сторінки наявного в вас діючого внутрішнього паспорта громадянина України. Увага!!! Для отримання довіреності в Посольстві потрібно надати оригінал надісланого вами фото паспорта. 

- заповнену ЗАЯВУ на оформлення довіреності - ЗАВАНТАЖИТИ PDF файл / WORD файл;

- данні про адресу квартири, будинку, земельної ділянки (в т.ч.  її кадастровий номер), яку ви плануєте придбати;

- проект відповідного доручення в електронному форматі WORD, підготовлений нотаріусом в Україні, в разі наявності;

- копію або данні вашого ідентифікаційного номера платника податків в Україні;

-  адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

- копію першої та другої сторінки внутрішнього паспорта особи, яка представлятиме ваші інтереси;

- адресу місця реєстрації проживання в Україні вашого представника;

- копію або данні ідентифікаційного номера платника податків в Україн вашого представника.


Вартість оформлення довіреності - 283 крони. 

Вартість оформлення заяви на реєстрацію довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей  - 189 крон.

Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.

Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати вашого візиту до Посольства для підписання та отримання оригіналів документів.


Для оформлення довіреності просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеними нижче документами та інформацією.

В темі листа просимо вказати "ваше прізвише - довіреність". 

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

- короткий опис питань, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи та інформацію:

- фото першої сторінки наявного в вас діючого закордонного паспорта. В разі відсутності або закінчення терміну дії закордонного паспорта потрібно надати фото першої та другої сторінки наявного в вас діючого внутрішнього паспорта громадянина України. Увага!!! Для отримання довіреності в Посольстві потрібно надати оригінал надісланого вами фото паспорта. 

- заповнену ЗАЯВУ на оформлення довіреності - ЗАВАНТАЖИТИ PDF файл / WORD файл;

- копію документів, які підтверджують право власності на об'єкт, який передається у розпорядження;

- копію або данні вашого ідентифікаційного номера платника податків в Україні;

-  адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

- проект відповідного доручення в електронному форматі WORD, підготовлений нотаріусом в Україні, в разі наявності;

- копію першої та другої сторінки внутрішнього паспорта особи, яка представлятиме ваші інтереси;

- адресу місця реєстрації проживання в Україні вашого представника;

- копію або данні ідентифікаційного номера платника податків в Україн вашого представника.


Вартість оформлення довіреності - 283 крони (для дружини, дітей, батьків) та 567 крон (для третіх осіб).

Вартість оформлення заяви на реєстрацію довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей  - 189 крон.

Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.

Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати вашого візиту до Посольства для підписання та отримання оригіналів документів.


Для оформлення довіреності просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеними нижче документами та інформацією.

В темі листа просимо вказати "ваше прізвише - довіреність". 

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

- короткий опис питань, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи та інформацію:

- фото першої сторінки наявного в вас діючого закордонного паспорта. В разі відсутності або закінчення терміну дії закордонного паспорта потрібно надати фото першої та другої сторінки наявного в вас діючого внутрішнього паспорта громадянина України. Увага!!! Для отримання довіреності в Посольстві потрібно надати оригінал надісланого вами фото паспорта. 

- заповнену ЗАЯВУ на оформлення довіреності - ЗАВАНТАЖИТИ PDF файл / WORD файл;

- повну назву банківської установи (відділення, філія), номер поточного рахунку, карточного рахунку, відкритого на ваше імя;

- проект відповідного доручення в електронному форматі WORD, підготовлений нотаріусом в Україні, в разі наявності;

- копію або данні вашого ідентифікаційного номера платника податків в Україні;

- адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

- копію першої та другої сторінки внутрішнього паспорта особи, яка представлятиме ваші інтереси;

- адресу місця реєстрації проживання в Україні вашого представника;

- копію або данні ідентифікаційного номера платника податків в Україн вашого представника.


Вартість оформлення довіреності - 283 крони (для дружини, дітей, батьків) та 567 крон (для третіх осіб).

Вартість оформлення заяви на реєстрацію довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей  - 189 крон.

Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.

Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати вашого візиту до Посольства для підписання та отримання оригіналів документів.

Для оформлення довіреності просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеними нижче документами та інформацією.

В темі листа просимо вказати "ваше прізвише - довіреність". 

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

- короткий опис питань, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи та інформацію:

- фото першої сторінки наявного в вас діючого закордонного паспорта. В разі відсутності або закінчення терміну дії закордонного паспорта потрібно надати фото першої та другої сторінки наявного в вас діючого внутрішнього паспорта громадянина України. Увага!!! Для отримання довіреності в Посольстві потрібно надати оригінал надісланого вами фото паспорта. 

- заповнену ЗАЯВУ на оформлення довіреності - ЗАВАНТАЖИТИ PDF файл / WORD файл;

-  адресу з якої потрібно знятися з обліку та адресу нового місця реєстрації вашого проживання в Україні;

-  копію або данні вашого ідентифікаційного номера платника податків в Україні;

-  адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

-  копію першої та другої сторінки внутрішнього паспорта особи, яка представлятиме ваші інтереси;

-  адресу місця реєстрації проживання в Україні вашого представника;

- копію або данні ідентифікаційного номера платника податків в Україн вашого представника;

- проект відповідного доручення в електронному форматі WORD, підготовлений нотаріусом в Україні, в разі наявності.


Вартість оформлення довіреності - 283 крони.

Вартість оформлення заяви на реєстрацію довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей  - 189 крон.

Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.

Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати вашого візиту до Посольства для підписання та отримання оригіналів документів.

Для оформлення довіреності просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеними нижче документами та інформацією.

В темі листа просимо вказати "ваше прізвише - довіреність". 

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

- короткий опис питань, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи та інформацію:

- фото першої сторінки наявного в вас діючого закордонного паспорта. В разі відсутності або закінчення терміну дії закордонного паспорта потрібно надати фото першої та другої сторінки наявного в вас діючого внутрішнього паспорта громадянина України. Увага!!! Для отримання довіреності в Посольстві потрібно надати оригінал надісланого вами фото паспорта. 

- заповнену ЗАЯВУ на оформлення довіреності - ЗАВАНТАЖИТИ PDF файл / WORD файл;

-  копію свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця;

-  копію або данні вашого ідентифікаційного номера платника податків в Україні;

-  адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

-  копію першої та другої сторінки внутрішнього паспорта особи, яка представлятиме ваші інтереси;

-  адресу місця реєстрації проживання в Україні вашого представника;

- копію або данні ідентифікаційного номера платника податків в Україн вашого представника;

- проект відповідного доручення в електронному форматі WORD, підготовлений нотаріусом в Україні, в разі наявності.


Вартість оформлення довіреності - 283 крони.

Вартість оформлення заяви на реєстрацію довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей  - 189 крон.

Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.

Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати вашого візиту до Посольства для підписання та отримання оригіналів документів.

Для оформлення довіреності просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеними нижче документами та інформацією.

В темі листа просимо вказати "ваше прізвише - довіреність". 

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

- короткий опис питань, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи та інформацію:

- фото першої сторінки наявного в вас діючого закордонного паспорта. В разі відсутності або закінчення терміну дії закордонного паспорта потрібно надати фото першої та другої сторінки наявного в вас діючого внутрішнього паспорта громадянина України. Увага!!! Для отримання довіреності в Посольстві потрібно надати оригінал надісланого вами фото паспорта. 

- заповнену ЗАЯВУ на оформлення довіреності - ЗАВАНТАЖИТИ PDF файл / WORD файл;

- інформацію про назву документа про освіту та навчального закладу, яким від видавався (в разі витребування дублікатів документів про освіту);

- назву втраченого / пошкодженого документа про реєстрацію акту цивільного стану (свідоцтво про народження, одруження, зміну прізвища, тощо), яке потребує повторного витребування, а також прізвище, імя та по-батькові особи, й дату її народження, на яку був офомлений відповідний документ (в разі витребування повторного документа РАЦС);

- назву документа (довідка про неотримання матеріальної допомоги, довідку про несудимість, інше) та орган його видачі (в разі витребування довідок);

- копію або данні вашого ідентифікаційного номера платника податків в Україні;

-  адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

- копію першої та другої сторінки внутрішнього паспорта особи, яка представлятиме ваші інтереси;

- адресу місця реєстрації проживання в Україні вашого представника;

- копію або данні ідентифікаційного номера платника податків в Україн вашого представника;

- проект відповідного доручення в електронному форматі WORD, підготовлений нотаріусом в Україні, в разі наявності.


Вартість оформлення довіреності - 283 крони.

Вартість оформлення заяви на реєстрацію довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей  - 189 крон.

Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.

Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати вашого візиту до Посольства для підписання та отримання оригіналів документів.


Для оформлення довіреності просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеними нижче документами та інформацією.

В темі листа просимо вказати "ваше прізвише - довіреність". 

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

- короткий опис питань, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи та інформацію:

- фото першої сторінки наявного в вас діючого закордонного паспорта. В разі відсутності або закінчення терміну дії закордонного паспорта потрібно надати фото першої та другої сторінки наявного в вас діючого внутрішнього паспорта громадянина України. Увага!!! Для отримання довіреності в Посольстві потрібно надати оригінал надісланого вами фото паспорта;

- заповнену ЗАЯВУ на оформлення довіреності - ЗАВАНТАЖИТИ PDF файл / WORD файл;

- прізвище, імя, по батькові померлого спадкодавця, та адресу його останнього місця прописки на території України;

- данні про адресу квартири, будинку, земельної ділянки (в т.ч.  її кадастровий номер), яку набувається у спадщину;

- копія свідоцтва про смерть спадкодавця;

- копію заповіту спадкодавця (в разі прийняття спадщини за заповітом);

- копії документів про зміну прізвища та імені (свідоцтво про шлюб, зміну прізвища), в разі відмінності прізвищ та імен - для підтвердження родинних звязків;

- проект відповідного доручення в електронному форматі WORD, підготовлений нотаріусом в Україні, в разі наявності;

- копію або данні вашого ідентифікаційного номера платника податків в Україні;

- адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

- копію першої та другої сторінки внутрішнього паспорта особи, яка представлятиме ваші інтереси;

- адресу місця реєстрації проживання в Україні вашого представника;

- копію або данні ідентифікаційного номера платника податків в Україн вашого представника.


Вартість оформлення довіреності - 283 крони

Вартість оформлення заяви на реєстрацію довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей  - 189 крон.

Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.

Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати вашого візиту до Посольства для підписання та отримання оригіналів документів.


Неповнолітні діти можуть видавати довіреності тільки за згодою батьків (усиновлювачів) та дозволу органів опіки та піклування.

Неповнолітні особи вправі самостійно видавати довіреності лише на розпорядження своєю заробітною платою або стипендією, якщо орган опіки і піклування не обмежив їх у праві самостійно розпоряджатися ними.

Представницькі повноваження батьків полягають в тому, давати чи не давати свою згоду на вчинення правочинів дітьми віком від 14 до 18 років.

У статті 242 Цивільного кодексу України зазначено, що батьки (усиновлювачі) є законними представниками своїх малолітніх та неповнолітніх дітей. Малолітні діти (до 14 років) мають лише часткову дієздатність і вправі вчиняти самостійно лише дрібні побутові правочини. Всі інші правочини від їх імені вчиняють батьки (усиновлювачі).

Згідно зі статтею 32 Цивільного кодексу України неповнолітні діти віком від 14 до 18 років мають право самостійно вчиняти такі дії: самостійно розпоряджатися своїм заробітком, стипендією або іншими доходами; самостійно здійснювати права на результати інтелектуальної, творчої діяльності, що охороняються законом; бути учасником (засновником) юридичних осіб, якщо це не заборонено законом або установчими документами юридичної особи; самостійно укладати договір банківського вкладу (рахунку) та розпоряджатися вкладом, внесеним ними на своє ім’я (грошовими коштами на рахунку).

На вчинення неповнолітньою особою правочину щодо транспортних засобів або нерухомого майна повинна бути письмова нотаріально посвідчена згода обох батьків (усиновлювачів) і дозвіл органу опіки та піклування.

Тобто, батьки вже не мають права вчиняти правочини від імені своїх неповнолітніх дітей.

Для оформлення заяви просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеними нижче документами та інформацією.

В темі листа просимо вказати "ваше прізвише - довіреність". 

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

- короткий опис питань, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи та інформацію:

- фото першої сторінки наявного в вас діючого закордонного паспорта. В разі відсутності або закінчення терміну дії закордонного паспорта потрібно надати фото першої та другої сторінки наявного в вас діючого внутрішнього паспорта громадянина України. Увага!!! Для отримання довіреності в Посольстві потрібно надати оригінал надісланого вами фото паспорта;

- копію або данні вашого ідентифікаційного номера платника податків в Україні;

-  адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

- прізвище, імя, по батькові померлого спадкодавця, та адресу його останнього місця прописки на території України.;

- копія свідоцтва про смерть спадкодавця;

- копію заповіту спадкодавця (в разі прийняття спадщини за заповітом);

- копії документів про зміну прізвища та імені (свідоцтво про шлюб, зміну прізвища), в разі відмінності прізвищ та імен - для підтвердження родинних звязків;

- проект відповідної заяви  в електронному форматі ВОРД, підготовлений нотаріусом в Україні, в разі наявності.


Вартість оформлення заяви - 189 крон.

Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.

Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати візиту до Посольства.


Для оформлення заяви просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеною нижче інформацією та документами.

В темі листа просимо зазначити "ваше прізвише - заява про прийняття спадщини".

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

- короткий опис питань, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи або інформацію:

- фото першої сторінки наявного в вас діючого закордонного паспорта. В разі відсутності або закінчення терміну дії закордонного паспорта потрібно надати фото першої та другої сторінки наявного в вас діючого внутрішнього паспорта громадянина України. Увага!!! Для отримання довіреності в Посольстві потрібно надати оригінал надісланого вами фото паспорта;

- копію або данні вашого ідентифікаційного номера платника податків в Україні;

-  адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

 - прізвище, імя, по батькові померлого спадкодавця, та адресу його останнього місця прописки на території України.;

- копія свідоцтва про смерть спадкодавця

- копію заповіту спадкодавця (в разі прийняття спадщини за заповітом);

- прізвище, імя, по батькові спадкодкоємця на якого ви, в разі вашого рішення, хочете переписати належну вам частину спадщини, та його ідентифікаційний номер

- проект відповідної заяви в електронному форматі ВОРД, підготовлений нотаріусом в Україні, в разі наявності.


Вартість оформлення заяви - 189 крон.


Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.


Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати візиту до Посольства.


Для оформлення заяви просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеною нижче інформацією та документами.

В темі листа просимо зазначити "ваше прізвише -  дозвіл на продаж / придбання майна".

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

- короткий опис питань, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи або інформацію:

- копію першої сторінки вашого діючого закордонного паспорта або першої та другої сторінки внутрішнього паспорта громадянина України (Просимо вас надавати копії документа який ви маєте в наявності в Швеції. Цей документ вам необхідно буде надавати в оригіналі при отриманні документів в Посольстві);

- копію або данні вашого ідентифікаційного номера платника податків в Україні;

-  адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

- прізвище, імя, по батькові та дата народження вашої дружини / чоловіка;

- копію або данні вашого ідентифікаційного номера платника податків в Україні вашої дружини / чоловіка;

-  адресу місця реєстрації проживання в Україні вашої дружини / чоловіка;

- копія свідоцтва про шлюб; 

- данні про адресу квартири, будинку, земельної ділянки (в т.ч.  її кадастровий номер), яку ви плануєте продати /придбати;

- проект відповідної заяви в електронному форматі ВОРД, підготовлений нотаріусом в Україні, в разі наявності.


Вартість оформлення заяви - 189 крон.


Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.


Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати візиту до Посольства.


Для оформлення заяви просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеною нижче інформацією та документами.

В темі листа просимо зазначити "ваше прізвише - заява про шлюб".

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

- короткий опис питань, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи або інформацію:

- копію першої сторінки вашого діючого закордонного паспорта або першої та другої сторінки внутрішнього паспорта громадянина України (Просимо вас надавати копії документа який ви маєте в наявності в Швеції. Цей документ вам необхідно буде надавати в оригіналі при отриманні документів в Посольстві);

- копію документа про припинення вашого попереднього шлюбу (свідоцтво про розірвання шлюбу, свідоцтво про смерть другого з подружжя, судове рішення про розірвання шлюбу або висновок органів реєстрації актів цивільного стану про визнання шлюбу недійсним);

-  адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;


Вартість оформлення заяви - 189 крон.

Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.

Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати візиту до Посольства.


Заява складається українською мовою і є офіційним документом, який надається шведській стороні на підтвердження факту відсутності перешкод для укладання шлюбу в Швеції.

Переклад заяви на шведську мову Посольством не здійснюється. 

Для здійснення перекладу документа на шведську мову ви можете звернутися до будь якого шведського бюро перекладів. 


Контактні дані відомих Посольству перекладачів?



МІХАЛИК ГАЛИНА

Тел.

+46 73 672 28 00


ЛЯХОВЧЕНКО НАТАЛІЯ

Тел.

+46 76 889 17 78


E-mail

stockholm.tolk@gmail.com 


ЄФИМОВА АНАСТАСІЯ

Тел.

+46 70 839 72 13


E-mail

anastasiia.l.y@gmail.com



Для оформлення заяви просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеною нижче інформацією та документами.

В темі листа просимо зазначити "ваше прізвише - дозвіл на виїзд дитини за кордон".

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

- короткий опис питані, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи або інформацію:

- копію першої сторінки вашого діючого закордонного паспорта або першої та другої сторінки внутрішнього паспорта громадянина України (Просимо вас надавати копії документа який ви маєте в наявності в Швеції. Цей документ вам необхідно буде надавати в оригіналі при отриманні документів в Посольстві);

-  адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

- копії свідоцтв про народження дитини (дітей);

- прізвища, імена та по батькові супроводжуючих осіб, дати їх народження;

- назва авіакомпанії (в разі самостійного виїзду дитини в супроводі представника авіакомпанії);

- країни подорожі дітей за кордон;

- дати виїхду з України та повернення дитини в Україну.


Вартість оформлення заяви - 189 крон.

Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.

Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати візиту до Посольства.



Для оформлення заяви просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеною нижче інформацією та документами.

В темі листа просимо зазначити "ваше прізвише -  дозвіл на прописку дитини за в Україні".

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

-  адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

- короткий опис питані, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи або інформацію:

- копію першої сторінки вашого діючого закордонного паспорта (Просимо вас надавати копії документа який ви маєте в наявності в Швеції. Цей документ вам необхідно буде надавати в оригіналі при отриманні документів в Посольстві);

- копії свідоцтв про народження дитини (дітей);

-  інформацію про дійсну адресу місця реєстрації проживання в Україні вашої дитини;

-  інформацію про нову адресу місця реєстрації проживання в Україні вашої дитини.


Вартість оформлення заяви - 189 крон.

Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.

Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати візиту до Посольства.


Для оформлення заяви просимо вас надіслати лист на електронну пошту Посольства emb_se@mfa.gov.ua та consul_se@mfa.gov.ua  з зазначеною нижче інформацією та документами.

В темі листа просимо зазначити "ваше прізвише -  дозвіл на реєстрацію місця проживання".

В змісті листа просимо обовязково зазначити:

- ваше повне прізвище та імя;

- контактний телефон;

-  адресу місця реєстрації вашого проживання в Україні;

- короткий опис питані, у вирішенні яких Ви зацікавлені.

До листа просимо додати наступні документи або інформацію:

- фото першої сторінки наявного в вас діючого закордонного паспорта. В разі відсутності або закінчення терміну дії закордонного паспорта потрібно надати фото першої та другої сторінки наявного в вас діючого внутрішнього паспорта громадянина України. Увага!!! Для отримання довіреності в Посольстві потрібно надати оригінал надісланого вами фото паспорта;

- документ, який підтверджує ваше прово власності на майно;

-  прізвище, імя та по батькові, дату народження особи, якій ви надаєте дозвіл на прописку в вашій квартирі, а також адресу помешкання, в якій вона буде прописана. 


Вартість оформлення заяви - 189 крон.

Оплата здійснюється в безготівковій формі, банківською карткою через платіжний термінал в приміщенні Посольства.

Після отримання ваших документів та складення проекту доручення ми звяжемося з вами для призначення дати візиту до Посольства.

НОТАРІАЛЬНІ ДІЇ
1 Посвідчення правочинів (договори, заповіти, довіреності тощо), крім іпотечних договорів, договорів про відчуження та заставу житлових будинків, квартир, дач, садових будинків, гаражів, земельних ділянок, іншого нерухомого майна, що знаходиться в Україні:    
1.1 посвідчення договорів про відчуження транспортних засобів, інших самохідних машин і механізмів: дітям, другому з подружжя, батькам  1 відсоток суми договору, не нижчої дійсної вартості транспортного засобу, іншої самохідної машини, механізму, але не менше 
50 472
  іншим особам 5 відсотків суми договору, не нижчої дійсної вартості транспортного засобу, іншої самохідної машини, механізму, але не менше
400 3779
1.2 посвідчення інших договорів, що підлягають оцінці 1 відсоток суми договору, але не менше 
20 189
1.3 посвідчення договорів поділу майна, договорів поруки та інших угод, що не підлягають оцінці 50 472
1.4 посвідчення довіреностей на право користування і розпорядження майном, крім транспортних засобів, інших самохідних машин і механізмів, та здійснення кредитних операцій: дітям, другому з подружжя, батькам 30 289
  іншим особам 60 567
1.5 посвідчення довіреностей на право користування і розпорядження транспортними засобами: дітям, другому з подружжя, батькам  30 283
  іншим особам 60 567
1.6 посвідчення загальних довіреностей на право користування майном, включаючи транспортні засоби консульський збір визначається за ставками, передбаченими підпунктами 1.4, 1.5
1.7 посвідчення інших довіреностей 30 283
1.8 посвідчення заповітів 30 283
2 Ужиття заходів щодо охорони спадкового майна 100 945
3 Видача свідоцтва про право на спадщину 0,5 відсотка суми спадщини, але не менше
100 945
4 Видача свідоцтва про право власності на частку в спільному майні подружжя 30 283
5 Засвідчення вірності копій документів і виписок з них (за сторінку) 10 94
6 Засвідчення вірності кожного підпису на документах, у тому числі підпису перекладача 20 189
7 Засвідчення справжності електронного цифрового підпису на електронних документах (за наявності технічної можливості роботи з електронними документами) 40 378
8 Засвідчення вірності перекладу документів з однієї мови на іншу (за сторінку)  40 378
  документів, пов’язаних зі смертю громадянина України 10 94
9 Посвідчення факту, що фізична особа є живою 20 189
10 Посвідчення факту перебування громадянина в певному місці 20 189
11 Посвідчення тотожності фізичної особи з особою, зображеною на фотокартці 20 189
12 Посвідчення часу пред’явлення документів 20 189
13 Прийняття в депозит грошових сум і цінних паперів 0,5 відсотка загальної вартості за кожен місяць зберігання, що почався, але 
не менше 25 дол. США і не більше 200 дол. США  не менше 236  шв.крони і не більше 1889 шв.крон
14 Прийняття на зберігання документа за кожен місяць зберігання, що почався
15 142
15 Вчинення виконавчих написів 1 відсоток суми, що стягується, або 1 відсоток вартості майна, яке підлягає витребуванню, але
 не менше 15 дол. США і не більше 200 дол. США  не менше 142 шв.крони і не більше 1889 шв.крон
16 Вчинення морських протестів 150 1417
17 Видача дубліката посвідченого ЗДУ документа 20 189
18 Вчинення іншої нотаріальної дії, передбаченої законодавством України 30 283
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux