Посольство України в Королівстві Швеція

Київ 09:03

ПАСПОРТ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ ДЛЯ ВИЇЗДУ ЗА КОРДОН

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Відповідно до статті 22 Закону України «Про Єдиний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особи чи її спеціальний статус» кожен громадянин України має право на отримання паспорта громадянина України для виїзду за кордон (далі – паспорт).

Оформлення паспорта громадянам України, які досягли шістнадцятирічного віку, здійснюється на підставі їх особистої заяви.

Оформлення паспорта громадянам України, які не досягли шістнадцятирічного віку, здійснюється на підставі заяви батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників, а якщо батьки не перебувають у шлюбі – за заявою того з батьків, з яким проживає особа, або інших представників.

Паспорт громадянина України для виїзду за кордон (біометричний) видається дипломатичним представництвом/консульською установою у таких випадках:

- оформлення вперше паспорта (у тому числі у зв’язку із набуттям громадянства України);

- втрата або викрадення паспорта;

- непридатність (пошкодження) паспорта для подальшого використання;

- відсутності в паспорті вільних сторінок для віз та інших позначок;

- закінчення строку дії паспорта;

- зміна інформації, внесеної до паспорта;

- виявлення помилки в інформації, внесеної до паспорта.

Паспорт оформлюється особам, які не досягли шістнадцятирічного віку, на 4 роки, а особам, які досягли шістнадцятирічного віку, – на 10 років.

У разі здійснення регулярних поїздок за кордон та необхідності при цьому завчасного оформлення віз для в’їзду до іноземних держав за обґрунтованою заявою громадянину може бути оформлено другий паспорт.

Попередній паспорт підлягає вилученню та анулюванню.

Попередній паспорт може бути повернутий за письмовою заявою особи про повернення паспорта для виїзду за кордон, що підлягає обміну, після його анулювання у зв’язку з наявністю в ньому віз. Перед цим паспорт підлягає анулюваний, відомості про це вносяться до паспортної інформаційної системи. Анулювання паспорта здійснюється шляхом пробиття не менш як двох отворів у машинозчитуваній зоні на першій сторінці з особистими даними.

Як ОФОРМИТИ новий біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон – для осіб старше 16 років.

Для оформлення нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон для осіб старше 16 років, у зв'язку з:

- закінченням терміну дії наявного закордонного паспорта;

- необхідністю подачі документів на продовження дозволу на роботу/проживання в Швеції;

- відсутністю вільних сторінок в наявному закордонному паспорті;

- досягненням 16 років.

необхідно ОСОБИСТО звернутись до консульського відділу Посольства й ПОДАТИ такі документи:

1) оригінал Вашого закордонного паспорта громадянина України ТА копію його першої сторінки;

2) оригінал внутрішнього паспорта громадянина України АБО копії всіх сторінок паспорта з відмітками;

В разі ЗМІНИ ПРІЗВИЩА чи ІМЕНІ в Швеції, ОБОВ’ЯЗКОВО подається внутрішній паспорт громадянина України, оформлений на нове прізвище та ім’я.

3) копію одного з наступних документів, що підтверджує легальне проживання в Швеції чи в іншій зарубіжній країні: Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

4) заявку-анкету на оформлення закордонного паспорта.

Заповніть ЗАЯВУ-АНКЕТУ за посиланням https//goo.gl/forms/YJ70Eka5Sfuxjy2p2 або завантажити її ТУТ.

ВАРТІСТЬ оформлення нового паспорта  – 1228 крон (пункти 1 і 2 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

Оплата здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POS термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ОФОРМЛЕННЯ паспорта – до 3 місяців.

Процедури термінового оформлення паспорта законодавством не передбачено.

Для ОТРИМАННЯ виготовленого паспорта потрібно ОСОБИСТО звернутись до Посольства й представити попередній пошкоджений закордонний паспорт. 

Як ОФОРМИТИ новий біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон – в разі ВТРАТИ, ВІДСУТНОСТІ діючого паспорта.

Для оформлення нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон  у зв’язку з ВТРАТОЮ або ВІДСУТНІСТЮ паспорта для виїзду за кордон з інших причин особам старше 16 років необхідно ОСОБИСТО звернутись до консульського відділу Посольства й ПОДАТИ такі документи:

1) копію першої сторінки Вашого втраченого/відсутнього закордонного паспорта громадянина України (в разі наявності);

2) оригінал внутрішнього паспорта громадянина України АБО копії всіх сторінок паспорта з відмітками;

3) копію одного з наступних документів, що підтверджує легальне проживання в Швеції чи в іншій зарубіжній країні: Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

4) довідку з поліції про втрату закордонного паспорта громадянина України;

5) заявку-анкету на оформлення закордонного паспорта.

Заповніть ЗАЯВУ-АНКЕТУ за посиланням https//goo.gl/forms/YJ70Eka5Sfuxjy2p2 або завантажити її ТУТ.

ВАРТІСТЬ оформлення нового паспорта у звязку з ВТРАТОЮ або ВІДСУТНІСТЮ діючого паспорта для виїзду за кордон з інших причин – 1228 крон (пункти 1 і 2 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

Оплата здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POS термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ОФОРМЛЕННЯ паспорта – до 3 місяців.

Процедури термінового оформлення паспорта законодавством не передбачено.

Для ОТРИМАННЯ виготовленого паспорта потрібно ОСОБИСТО звернутись до Посольства й представити попередній пошкоджений закордонний паспорт. 

Як ОФОРМИТИ новий біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон – в разі ПОШКОДЖЕННЯ діючого паспорта.

Для оформлення нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон  у зв’язку з ПОШКОДЖЕННЯМ діючого паспорта для виїзду за кордон особам старше 16 років необхідно ОСОБИСТО звернутись до консульського відділу Посольства й ПОДАТИ такі документи:

1) оригінал Вашого ПОШКОДЖЕНОГО закордонного паспорта громадянина України;

2) оригінал внутрішнього паспорта громадянина України АБО копії всіх сторінок паспорта з відмітками;

В разі ЗМІНИ ПРІЗВИЩА чи ІМЕНІ в Швеції, ОБОВ’ЯЗКОВО подається внутрішній паспорт громадянина України, оформлений на нове прізвище та ім’я.

3) копію одного з наступних документів, що підтверджує легальне проживання в Швеції чи в іншій зарубіжній країні: Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

4) заявку-анкету на оформлення закордонного паспорта.

Заповніть ЗАЯВУ-АНКЕТУ за посиланням https//goo.gl/forms/YJ70Eka5Sfuxjy2p2 або завантажити її ТУТ.

ВАРТІСТЬ оформлення нового паспорта у звязку з ПОШКОДЖЕННЯМ чи ВТРАТОЮ діючого паспорта – 1228 крон (пункти 1 і 2 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

Оплата здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POS термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ОФОРМЛЕННЯ паспорта – до 3 місяців, не враховуючи часу необхідного для здійснення перевірки особи.

Процедури термінового оформлення паспорта законодавством не передбачено.

Для ОТРИМАННЯ виготовленого паспорта потрібно ОСОБИСТО звернутись до Посольства й представити документ, який слугував підставою для оформлення нового закордонного паспорта (внутрішній паспорт чи інший документ - за відсутності внутрішнього паспорта, що посвідчує вашу особу). 

Як ОФОРМИТИ новий паспорт громадянина України для виїзду за кордон - в разі ЗМІНИ ПРІЗВИЩА

Для оформлення нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон В РАЗІ ЗМІНИ ПРІЗВИЩА потрібно подати внутрішній паспорт громадянина України на нове прізвище.

Обмін внутрішнього паспорта на нове прізвище здійснюється територіальними підрозділами Державної міграційної служби України за місцем вашої реєстрації в Україні, а також Центрами надання адміністративних послуг. В Посольстві оформлення/обмін внутрішнього паспорта не здійснюється. 

В разі зміни прізвища при реєстрації шлюбу (в день реєстрації)

Оознайомитись з інформацією про порядок обміну внутрішнього паспорта в разі зміни прізвища при реєстрації шлюбу та записатися на прийом ви можете за наступними посиланнями:

1) http://my.gov.ua/info/service/byservicescope-105/2664/details

2) https://igov.gov.ua/subcategory/1/1/situation/11#anchor3 

Для обміну паспорта необхідно представити Виписку з реєстру народонаселення про шлюбні відносини (Personbevis – форма № 120), видану Податковою службою Швеції (Skatteverket), яка є аналогом свідоцтва про шлюб. Виписка має містити підпис співробітника та печатку Skatteverket , бути апостильованою (для проставлення штампу АПОСТИЛЬ потрібно звернутись до будь-якого шведського нотаріуса), та перекладеною на українську мову (оформити переклад можна як у Швеції, так і в Україні; підпис перекладача на документі має бути засвідчений нотаріусом).

Також потрібно надати копію закордонного паспорта чоловіка для правильного написання нового прізвища англійською мовою (зверніть увагу, що у новому внутрішньому паспорті в формі ID прізвище та ім’я зазначається українською та англійською мовами. При цьому офіційна транслітерація вашого нового прізвища з української мови на англійську може не співпадати з правилами написання прізвища чоловіка в його шведських документах. Це питання доцільно проконтролювати на етапі подачі документів та оформлення перекладу витягу. Перевірити майбутню транслітерацію написання прізвища можна через сайт - https://dmsu.gov.ua/services/transliteration.html).

В разі зміни прізвища після реєстрації шлюбу (на наступний день чи через певний час після реєстрації шлюбу) 

В разі зміни прізвища після реєстрації шлюбу (на наступний день чи через певний час після реєстрації шлюбу) потрібно спочатку оформити зміну прізвища через ЗАГС за місцем проживання в Україні та після отримання «Свідоцтва про зміну імені» обміняти всі паспортні документи на нове прізвище, як описано в першій частині. Детально ознайомитись з інформацією про порядок реєстрації зміни прізвища та записатися на прийом ви можете за наступними посиланнями:

1) http://my.gov.ua/info/service/3632/details

2) https://igov.gov.ua/subcategory/1/1/situation/16 

Для зміни прізвища необхідно представити Виписку з реєстру народонаселення про шлюбні відносини (Personbevis – форма № 120), видану Податковою службою Швеції (Skatteverket), яка є аналогом свідоцтва про шлюб (вимоги до документа зазначені вище).

Після обміну внутрішнього паспорта потрібно звернутись до підрозділів Державної міграційної служби України, центрів надання адміністративних послуг, ДП Документ, щодо оформленням нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон (закордонного). Детально ознайомитись з інформацією про порядок оформлення закордонного паспорта та записатися на прийом ви можете за наступними посиланнями:

1) https://igov.gov.ua/subcategory/1/1/situation/12 

2) http://my.gov.ua/info/service/byservicescope-105/4225/details/0/0 

При оформленні нового закордонного паспорта рекомендуємо подати до відповідного органу заяву «Про повернення паспорта для виїзду за кордон, що підлягає обміну, після його анулювання». Це дозволить вам у подальшому: підтвердити свою особу при в’їзді до Швеції (в разі наявності дозволу на проживання/роботу в Швеції на старе дошлюбне прізвище); змінити персональні дані в системі Skatteverket й обміняти в Міграційній службі Швеції дозвіл на проживання/роботу в Швеції на нове прізвище, інше, тощо.

Для оформлення нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон в Посольстві необхідно ОСОБИСТО звернутись до консульського відділу Посольства й ПОДАТИ такі документи:

1) оригінал дійсного закордонного паспорта громадянина України;

2) оригінал внутрішнього паспорта громадянина України, оформленого на нове прізвище;

3) документ про зміну прізвища - "Виписка з реєстру народонаселення про шлюбні відносини (Personbevis – форма № 120, видана Skatteverket)" чи "Свідоцтво про шлюб" (видане ЗАГС в Україні) чи «Свідоцтво про зміну імені» (видане ЗАГС в Україні). 

Виписка з реєстру народонаселення про шлюбні відносини (Personbevis – форма № 120), видану Податковою службою Швеції (Skatteverket), яка є аналогом свідоцтва про шлюб, має містити підпис співробітника та печатку Skatteverket , бути апостильованою (для проставлення штампу АПОСТИЛЬ потрібно звернутись до будь-якого шведського нотаріуса), та перекладеною на українську мову (оформити переклад можна як у Швеції, так і в Україні; підпис перекладача на документі має бути засвідчений нотаріусом).

3) копію одного з наступних документів, що підтверджує легальне проживання в Швеції чи в іншій зарубіжній країні: Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

4) заявку-анкету на оформлення закордонного паспорта.

Заповніть ЗАЯВУ-АНКЕТУ за посиланням https//goo.gl/forms/YJ70Eka5Sfuxjy2p2 або завантажити її ТУТ.

ВАРТІСТЬ оформлення нового паспорта  – 1228 крон (пункти 1 і 2 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

Оплата здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POS термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ОФОРМЛЕННЯ паспорта – до 3 місяців.

Процедури термінового оформлення паспорта законодавством не передбачено.

Для ОТРИМАННЯ виготовленого паспорта потрібно ОСОБИСТО звернутись до Посольства й представити попередній пошкоджений закордонний паспорт. 

Як ОФОРМИТИ паспорт громадянина України для виїзду за кордон ДИТИНІ – віком до 16 років, яка народилася в Швеції?

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон ДИТИНІ – віком до 16 років, яка народилася в Швеції, один із батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників має ОСОБИСТО подати до Посольства України в Королівстві Швеція наступні документи:

1) «ВИПИСКУ З РЕЄСТРУ НАСЕЛЕННЯ» про народження дитини («Personbevis - Utdrag om folkbokföringsuppgifter» або «Barns födelse registerutdag»), видану Податковою службою Швеції (SKATTEVERKET). 

Виписка має бути легалізованою та подана разом із засвідченим в установленому порядку перекладом на українську мову.

Для цього потрібно:

- оформити «Виписку з реєстру населення» з печаткою та підписом уповноваженої особи установи в офісі Податкової служби Швеції (якщо дитині не присвоєно персональний номер) або через веб-сайт установи (якщо дитина має персональний номер);

- провести процедуру легалізації виписки – проставивши штамп «Аpostille» в будь-якого шведського нотаріуса (NOTARIUS PABLICUS);

- оформити переклад документа на українську мову, звернувшись до офіційного бюро перекладів чи дипломованого перекладача, акредитованого при Посольстві (список перекладачів);

- засвідчити нотаріально підпис перекладача під перекладом документа на українську мову (дану процедуру можна провести в Посольстві. Вартість засвідчення підпису – 189 шв. крон).

2) ДОВІДКУ про реєстрацію дитини громадянином України, видану Посольством України в Швеції.

Якщо реєстрації дитини громадянином України не проводилась – потрібно разом із заявою на виготовлення дитині паспорта подати заяву на оформлення їй громадянства України. (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВУ).

3) ПОПЕРЕДНІЙ «Проїзний документ дитини» або оформлений на дитину «Паспорт громадянина України для виїзду за кордон», в разі наявності;

4) ОРИГІНАЛ паспорта громадянина України для виїзду за кордон або внутрішнього паспорта громадянина України ТОГО З БАТЬКІВ, ЯКИЙ ПОДАЄ ЗАЯВУ.

У разі якщо мати або батько після народження дитини змінили прізвище, додатково надаються документи, що підтверджують цей факт (свідоцтво про шлюб, про розлучення, про зміну прізвища тощо).

5) КОПІЮ першої сторінки закордонного паспорта або всіх сторінок внутрішнього паспорта України ДРУГОГО з батьків - громадянина України.

У разі, якщо другий з батьків є іноземним громадянином, подається копія першої сторінки його паспорта.

6) ДОКУМЕНТ, що підтверджує легальне проживання батьків або дитини в Швеції чи в іншій зарубіжній країні. Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

7) ЗАЯВУ другого з батьків про згоду на оформлення дитині паспорта для виїзду за кордон (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВУ).

Заява подається другим із батьків, який є громадянином України, особисто в Посольстві, а в разі неможливості особистої присутності – підпис другого з батьків на заяві має бути нотаріально засвідчений.

Якщо другий з батьків є іноземним громадянином, то заява не подається.

Якщо дитина проживає з одним із батьків, подається оригінал та копія одного з таких документів:

• свідоцтво про смерть другого з батьків;

• рішення суду про позбавлення батьківських прав другого з батьків;

• рішення суду про визнання другого з батьків безвісно відсутнім;

• рішення суду про визнання другого з батьків недієздатним;

• оригінал витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України;

З цими документами потрібно надати також довідку про реєстрацію місця проживання дитини разом з одним із батьків, який подає заяву-анкету.

8) ІНФОРМАЦІЙНУ КАРТКУ (ЗАВАНТАЖИТИ КАРТКУ)  

9) ОДНУ ФОТОКАРТКУ  розміром 10 х 15 см - ДЛЯ ДІТЕЙ, ЩО НЕ ДОСЯГЛИ 12 РІЧНОГО ВІКУ (вимоги до фотокартки – як на паспорт, обличчя дитини повинне займати 70 - 80 % фото, фон – білий, дитина на фотокартці має дивитися прямо (ЗАВАНТАЖИТИ ВИМОГИ ДО ФОТОКАРТКИ). ПРИСУТНІСТЬ ДИТИНИ, ЯКА НЕ ДОСЯГЛА 12 РОКІВ, ПРИ ОФОРМЛЕННІ ПАСПОРТА - НЕ ОБОВ'ЯЗКОВА.

ДІТИ, ЯКИМ ВИПОВНИЛОСЯ 12 РОКІВ, МАЮТЬ БУТИ ОСОБИСТО ПРИСУТНІ ПРИ ПОДАЧІ ЗАЯВИ НА ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА ДЛЯ ФОТОГРАФУВАННЯ ТА ЗНЯТТЯ ВІДБИТКІВ ПАЛЬЦІВ.

ТЕРМІН ДІЇ ПАСПОРТА – дітям, які не досягли 16 річного віку, паспорт оформлюється на 4 роки.

ВАРТІСТЬ оформлення дитині (віком до 16 років) паспорта громадянина України для виїзду за кордон становить 378 шв. крон. (пункт 2 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору).

ОПЛАТА здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POS термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ОФОРМЛЕННЯ паспорта – до 3 місяців.

Процедури термінового оформлення паспорта законодавством не передбачено.

Для ОТРИМАННЯ виготовленого паспорта один із батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників має ОСОБИСТО звернутися до Посольства. Присутність дитини при отриманні документів не потрібна. 

БЛАНКИ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ

1. - ДОВІДКА про порядок оформлення дитині. яка не досягла 14 років, паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

2. - ЗАЯВА про реєстрацію дитини громадянином України

3. - ЗАЯВА другого з батьків про згоду на оформлення дитині паспорта для виїзду за кордон

4. - ВИМОГИ ДО ФОТОКАРТКИ

5. - ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА на оформлення паспорта дитині

Як ОФОРМИТИ паспорт громадянина України для виїзду за кордон ДИТИНІ – віком до 16 років, яка народилася в Україні?

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон ДИТИНІ – віком до 14 років, яка народилася в Україні, один із батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників має ОСОБИСТО подати до Посольства України в Королівстві Швеція наступні документи:

1) «ОРИГІНАЛ СВІДОЦТВА ПРО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ

2) ДОВІДКУ про реєстрацію дитини громадянином України, видану Державної міграційною службою України (за наявності), для дітей, які народилися в Україні після 01.03.2001 року, або один з батьків якої на момент народження дитини був / є іноземним громадянином.

3) ПОПЕРЕДНІЙ «Проїзний документ дитини» або оформлений на дитину «Паспорт громадянина України для виїзду за кордон», в разі наявності;

4) ОРИГІНАЛ паспорта громадянина України для виїзду за кордон або внутрішнього паспорта громадянина України ТОГО З БАТЬКІВ, ЯКИЙ ПОДАЄ ЗАЯВУ.

У разі якщо мати або батько після народження дитини змінили прізвище, додатково надаються документи, що підтверджують цей факт (свідоцтво про шлюб, про розлучення, про зміну прізвища тощо).

5) КОПІЮ першої сторінки закордонного паспорта або всіх сторінок внутрішнього паспорта України ДРУГОГО з батьків - громадянина України.

У разі, якщо другий з батьків є іноземним громадянином, подається копія першої сторінки його паспорта.

6) ДОКУМЕНТ, що підтверджує легальне проживання батьків або дитини в Швеції чи в іншій зарубіжній країні. Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

7) ЗАЯВУ другого з батьків про згоду на оформлення дитині паспорта для виїзду за кордон (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВУ).

Заява подається другим із батьків, який є громадянином України. Якщо другий з батьків є іноземним громадянином, то заява не подається.

Заява подається другим з батьків особисто в Посольстві, а в разі неможливості особистої присутності – підпис другого з батьків на заяві має бути нотаріально засвідчений.

Якщо дитина проживає з одним із батьків, подається оригінал та копія одного з таких документів:

• свідоцтво про смерть другого з батьків;

• рішення суду про позбавлення батьківських прав другого з батьків;

• рішення суду про визнання другого з батьків безвісно відсутнім;

• рішення суду про визнання другого з батьків недієздатним;

• оригінал витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України;

З цими документами потрібно надати також довідку про реєстрацію місця проживання дитини разом з одним із батьків, який подає заяву-анкету.

8) ІНФОРМАЦІЙНУ КАРТКУ (ЗАВАНТАЖИТИ КАРТКУ)  

9) ФОТОКАРТКУ. ДЛЯ ДІТЕЙ, ЩО НЕ ДОСЯГЛИ 12 РІЧНОГО ВІКУ, подається ОДНА кольорова ФОТОКАРТКА дитини (паспортного зразка) розміром 10 х 15 см (вимоги до фотокартки – як на паспорт, обличчя дитини повинне займати 70 - 80 % фото, фон – білий, дитина на фотокартці має дивитися прямо ( ЗАВАНТАЖИТИ ВИМОГИ ДО ФОТОКАРТКИ). ПРИСУТНІСТЬ ДИТИНИ, ЯКА НЕ ДОСЯГЛА 12 РОКІВ, ПРИ ОФОРМЛЕННІ ПАСПОРТА - НЕ ОБОВ'ЯЗКОВА.

ДІТИ, ЯКИМ ВИПОВНИЛОСЯ 12 РОКІВ, МАЮТЬ БУТИ ОСОБИСТО ПРИСУТНІ ПРИ ПОДАЧІ ЗАЯВИ НА ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА ДЛЯ ФОТОГРАФУВАННЯ ТА ЗНЯТТЯ ВІДБИТКІВ ПАЛЬЦІВ.

ТЕРМІН ДІЇ ПАСПОРТА – дітям, які не досягли 16 річного віку, паспорт оформлюється на 4 роки.

ВАРТІСТЬ оформлення дитині (віком до 16 років) паспорта громадянина України для виїзду за кордон становить 378 шв. крон. (пункт 2 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору).

ОПЛАТА здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POS термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ОФОРМЛЕННЯ паспорта – до 3 місяців.

Процедури термінового оформлення паспорта законодавством не передбачено.

Для ОТРИМАННЯ виготовленого паспорта один із батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників має ОСОБИСТО звернутися до Посольства. Присутність дитини при отриманні документів не потрібна. 

БЛАНКИ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ

1. - ЗАЯВА другого з батьків про згоду на оформлення дитині паспорта для виїзду за кордон

2. - ВИМОГИ ДО ФОТОКАРТКИ

3. - ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА на оформлення паспорта дитині

Як ОФОРМИТИ паспорт громадянина України для виїзду за кордон НОВОНАРОДЖЕНІЙ ДИТИНІ

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон НОВОНАРОДЖЕНІЙ ДИТИНІ, один з батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників має ОСОБИСТО подати до Посольства України в Королівстві Швеція наступні документи:

1) «ВИПИСКУ З РЕЄСТРУ НАСЕЛЕННЯ» про народження дитини («Personbevis - Utdrag om folkbokföringsuppgifter» або «Barns födelse registerutdag»), видану Податковою службою Швеції (SKATTEVERKET). 

Виписка має бути легалізованою та подана разом із засвідченим в установленому порядку перекладом на українську мову.

Для цього потрібно:

- оформити «Виписку з реєстру населення» з печаткою та підписом уповноваженої особи установи в офісі Податкової служби Швеції (якщо дитині не присвоєно персональний номер) або через веб-сайт установи (якщо дитина має персональний номер);

- провести процедуру легалізації виписки – проставивши штамп «Аpostille» в будь-якого шведського нотаріуса (NOTARIUS PABLICUS);

- оформити переклад документа на українську мову, звернувшись до офіційного бюро перекладів чи дипломованого перекладача, акредитованого при Посольстві (список перекладачів);

- засвідчити нотаріально підпис перекладача під перекладом документа на українську мову (дану процедуру можна провести в Посольстві. Вартість засвідчення підпису – 189 шв. крон).

2) ЗАЯВУ про реєстрацію дитини громадянином України (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВУ).

Згідно з Законом України «Про громадянство України», дитина, одним з батьків якої є громадянином України, набуває громадянство України автоматично з моменту народження. Якщо інший з батьків є іноземним громадянином, дитина може також набути громадянство другого з батьків.

3) ОРИГІНАЛ паспорта громадянина України для виїзду за кордон або внутрішнього паспорта громадянина України ТОГО З БАТЬКІВ, ЯКИЙ ПОДАЄ ЗАЯВУ (тобто виступає заявником).

У разі якщо один з батьків, який виступає заявником, змінив після народження дитини своє прізвище, і дані в його паспортному документі не співпадають з даними про батьків в свідоцтві про народження дитини, додатково надаються документи, що підтверджують факт зміни персональних даних (свідоцтво про шлюб, про розлучення, про зміну прізвища тощо). Громадяни України, які змінили своє прізвище при реєстрації шлюбу в Швеції, мають до початку оформлення документів на дитину здійснити обмін своїх паспортних документів громадянина України на нове прізвище (детально читати тут)

4) КОПІЮ першої сторінки закордонного паспорта або всіх сторінок внутрішнього паспорта України ДРУГОГО з батьків - громадянина України.

У разі, якщо другий з батьків є іноземним громадянином, подається лише копія першої сторінки його паспорта.

6) ЗАЯВУ другого з батьків про згоду на оформлення дитині паспорта для виїзду за кордон (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВУ).

Заява подається другим з батьків, який є громадянином України, особисто в Посольстві. В разі неможливості особистої присутності другого з батьків подається нотаріально засвідчена заява про його згоду на оформлення дитині закордонного паспорта. 

Якщо другий з батьків є іноземним громадянином - заява не подається.

Заява не подається також у випадку, якщо у Виписці з реєстру населення про народження дитини не зазначені дані про батька (заявником виступає лише мати дитини).

5) ДОКУМЕНТ, що підтверджує легальне проживання батьків в Швеції чи в іншій зарубіжній країні. Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

8) ІНФОРМАЦІЙНУ КАРТКУ (ЗАВАНТАЖИТИ КАРТКУ)  

9) Одну кольорову ФОТОКАРТКУ дитини (паспортного зразка) розміром 10 х 15 см (вимоги до фотокартки – як на паспорт, обличчя дитини повинне займати 70 - 80 % фото, фон – білий, дитина на фотокартці має дивитися прямо ( відкрити - ФОТОГРАФУВАННЯ НОВОНАРОДЖЕНОЇ ДИТИНИ В ПОСОЛЬСТВІ НЕ ПРОВОДИТЬСЯ

ТЕРМІН ДІЇ ПАСПОРТА – дітям, які не досягли 16 річного віку, паспорт оформлюється на 4 роки.

ВАРТІСТЬ оформлення дитині (віком до 16 років) паспорта громадянина України для виїзду за кордон становить 378 шв. крон. (пункт 2 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору).

ОПЛАТА здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POS термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ОФОРМЛЕННЯ паспорта – до 3 місяців.

Процедури термінового оформлення паспорта законодавством не передбачено.

Для ОТРИМАННЯ виготовленого паспорта один із батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників має ОСОБИСТО звернутися до Посольства. Присутність дитини при отриманні документів не потрібна. 

БЛАНКИ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ

1. - ДОВІДКА про порядок оформлення дитині. яка не досягла 14 років, паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

2. - ЗАЯВА про реєстрацію дитини громадянином України

3. - ЗАЯВА другого з батьків про згоду на оформлення дитині паспорта для виїзду за кордон

4. - ВИМОГИ ДО ФОТОКАРТКИ

5. - ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА на оформлення паспорта дитині

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

Яка ВАРТІСТЬ оформлення нового біометричного паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

ВАРТІСТЬ оформлення нового паспорта - для осіб з 16 років1228 крон (пункти 1 і 2 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

ВАРТІСТЬ обміну паспорта у звязку з ПОШКОДЖЕННЯМ чи ВТРАТОЮ діючого паспорта – 1228 крон (пункти 1 і 2 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

ВАРТІСТЬ оформлення паспорта для ДІТЕЙ віком до 16 років378 крон (пункт 2 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

Яким чином здійснюється оплата консульського збору за оформлення паспорта?

Оплата здійснюється в безготівковій формі банківською карткою через POS термінал в Посольстві або через банк.

Реквізити для оплати консульського збору через банк надаються після попередньої перевірки документів консульським відділом Посольства.

Який ТЕРМІН ВИГОТОВЛЕННЯ паспорта громадянина України для виїзду за кордон в Посольстві України в Королівстві Швеція та інших дипломатичних установах України за кордоном?

До трьох місяців з дня подання заяви-анкети та сплати консульського збору.

Я замовляв паспорт. Як ПЕРЕВІРИТИ стан оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

Якщо Ви подали заяву на оформлення паспорта до 31 грудня 2017 року - для перевірки стану готовності паспорта відвідайте рубріку "Перелік оформлених паспортів громадянина України для виїзду за кордон".

Якщо Ви подали заяву на оформлення паспорта після 01 січня 2018 року:

- натисніть на банер "ПЕРЕВІРКА СТАНУ ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА", розміщений на сайті Посольства;

- введіть в "Полі для вводу" ІДЕНТИФІКАТОР СЕСІЇ, отриманий в Посольстві при оформленні заяви на виготовлення нового паспорта для виїзду за кордон;

- натисніть кнопку "Пошук".

Якщо в розділі "Стан оформлення документа" з'явилося повідомлення "Документ прибув до ЗДУ" Ви можете звернутися до Посольства з питання отримання Вашого паспорта.

Чи можу я залишити свій дійсний закордонний паспорт на час розгляду моєї заяви про оформлення нового біометричного паспорта громадянина України для виїзу за кордон?

Наявний в Вас дійсний паспорт повертається Вам після оформлення заявки на виготовлення нового паспорта. Він підлягає здачі при отриманні нового документа.

Чи можу я залишити свій старий паспорт, після оформлення мені нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

Ваш попередній паспорт може бути повернутий Вам за Вашою письмовою Заявою про повернення паспорта для виїзду за кордон, що підлягає обміну, після його анулювання у зв’язку з наявністю в ньому віз. Перед цим паспорт підлягає анулюваний, відомості про це вносяться до паспортної інформаційної системи. Анулювання паспорта здійснюється шляхом пробиття не менш як двох отворів у машинозчитуваній зоні на першій сторінці з особистими даними.

Чи можу я мати два паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

У разі здійснення регулярних поїздок за кордон та необхідності при цьому завчасного оформлення віз для в’їзду до іноземних держав за обґрунтованою заявою громадянину може бути оформлено другий паспорт. Якщо на день подачі документів на оформлення закордонного паспорта Ви вже маєте два проїзні документи (незалежно від того, чи закінчився їхній строк дії), один з них необхідно здати одразу при подачі документів на оформлення нового паспорта.

Чи можна надіслати документи для оформлення паспорта для виїзду за кордон поштою?

Для подачі документів на оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон потрібна особиста присутність заявника або його законного представника - батьків неповнолітніх дітей. Документи на оформлення паспорта поштою не приймаються

Контактні дані відомих Посольству перекладачів?

Перекладачі, які здійснюють переклад документів зі шведської мови на українську мову:


ГАЛИНА МІХАЛИК

Тел. +46 73 672 28 00


НАТАЛІЯ ЛЯХОВЧЕНКО

Тел. +46 76 889 1778
stockholm.tolk@gmail.com

Який тип паспорта громадянина України для виїзду за кордон наразі оформлюється - біометричний чи звичайний?

на цей час оформлюються лише біометричні паспорта громадянина України для виїзду за кордон, у тому числі дітям.

Паспорта старого зразка наразі не видаються.

Як перевірити, чи в мене біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон?

Біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон позначається спеціальною відміткою на обкладинці, яка вказує на наявність цього чіпа.

Чи можна внести дані (вклеїти фото) про дитину до мого паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

Внесення відомостей про дітей та вклеювання фотокарток дітей до паспорта не здійснюється. Натомість у Посольстві можна оформити дитині окремий паспорт громадянина України для виїзду за кордон.


Консульський відділ Посольства України в Королівстві Швеція
Керівник: Сергієнко Максим Володимирович
Перший секретар з консульських питань
Адреса: Stjärnvägen 2a, 181 50 Lidingö, Sverige. Переглянути на мапі
Телефон: +46 8 522 28 404
Ел. пошта: consul_se@mfa.gov.ua
Графік роботи:



АДРЕСА КОНСУЛЬСЬКОГО ВІДДІЛУ

Stjärnvägen 2a (1 під'їзд, 6 поверх) 181 50 Lidingö, Sverige Переглянути на мапі

EMAIL: consul_se@mfa.gov.ua

ТЕЛЕФОН:+46 8 522 28 404

КЕРІВНИК консульського відділу: Сергієнко Максим Володимирович



КОНСУЛЬТАЦІЇ З КОНСУЛЬСЬКИХ ПИТАНЬ

надаються по телефону

+46 8 522 28 404

Понеділок, Середа з 16:30 до 18:00

Вівторок, Четвер з 11:00 до 12:30

П'ятниця з 16:00 до 17:00

Перед зверненням просимо Вас ознайомитись з

ВІДПОВІДЯМИ НА ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

У зв'язку із значною кількістю телефонних звернень, на жаль, інколи неможливо додзвонитись на консульську інформаційну лінію. Для вирішення Вашого питання ПРОСИМО ЗВЕРТАТИСЬ до консульського відділу ПИСЬМОВО, на електронну пошту: consul_se@mfa.gov.ua.



ГАРЯЧА ЛІНІЯ

+46 704 076 103

прохання телефонувати виключно у разі загрози життю
чи загибелі/смерті громадян України



ГОДИНИ ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ

З КОНСУЛЬСЬКИХ ПИТАНЬ

 

ПОНЕДІЛОК, СЕРЕДА, П'ЯТНИЦЯ

з 09:00 до 11:00 години - прийом документів; з 11:00 до 12:30 - видача документів

ВІВТОРОК, ЧЕТВЕР

з 14:00 до 16:00 години - прийом документів; з 16:00 до 18:00 - видача документів

ОБІДНЯ ПЕРЕРВА: 12:45 – 14:00

КЕРІВНИК консульського відділу: Сергієнко Максим Володимирович

Прийом відвідувачів здійснюється в порядку живої черги, без попереднього запису.

Громадяни певних категорій (особи з дітьми до 14 років, вагітні, інваліди, тяжкохворі) обслуговуються поза чергою.

У неробочий та неприйомний час, у вихідні та святкові дні прийом громадян України проводиться у екстрених випадках: втрата паспортних документів, ДТП, смерть, арешт тощо.



ГОДИНИ ПРИЙОМУ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН ТА

ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА

З КОНСУЛЬСЬКИХ ПИТАНЬ

Понеділок, Середа, П'ятниця: з 09:00 - до 12:30. ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ ДО 11:00

ОБІДНЯ ПЕРЕРВА: 12:45 – 14:00

КЕРІВНИК консульського відділу: Сергієнко Максим Володимирович

Прийом відвідувачів здійснюється в порядку живої черги, без попереднього запису.

 


Примітки:


ЗНАЙДЕНІ ДОКУМЕНТИ

Шановні громадяни України!

До Посольства України у Королівстві Швеція періодично надходять від компетентних органів Швеції знайдені документи (паспорти, свідоцтва РАЦС, посвідчення водія, пенсійні посвідчення, студентські квитки тощо).

Якщо Ви, перебуваючи у Швеції, втратили згадані вище документи або їх у Вас було викрадено, перевірити інформацію щодо надходження Ваших документів до Посольства можна надіславши запит на електронну пошту consul_se@mfa.gov.ua.  



ПЕРЕЛІК КОНСУЛЬСЬКИХ ПОСЛУГ

Для того, щоб ознайомитися з інформацією, натисніть на відповідне зображення.