Посольство України в Королівстві Швеція

, Київ 14:23

Оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон

Відповідно до статті 22 Закону України «Про Єдиний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особи чи її спеціальний статус» кожен громадянин України має право на отримання паспорта громадянина України для виїзду за кордон (далі – паспорт).

Оформлення паспорта громадянам України, які досягли шістнадцятирічного віку, здійснюється на підставі їх особистої заяви.

Оформлення паспорта громадянам України, які не досягли шістнадцятирічного віку, здійснюється на підставі заяви батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників, а якщо батьки не перебувають у шлюбі – за заявою того з батьків, з яким проживає особа, або інших представників.

У разі втрати паспорта або закінчення строку його дії під час перебування в Україні громадянина, який постійно проживає за кордоном, оформлення та видача йому паспорта для виїзду за кордон здійснюється територіальними підрозділами Державної міграційної служби України.

Паспорт громадянина України для виїзду за кордон видається дипломатичним представництвом/консульською установою у таких випадках:

- оформлення вперше паспорта (у тому числі у зв’язку із набуттям громадянства України);

- втрата або викрадення паспорта;

- непридатність паспорта для подальшого використання;

- відсутність в паспорті вільних сторінок для віз та інших позначок;

- закінчення строку дії паспорта;

- зміна інформації, внесеної до паспорта;

- виявлення помилки в інформації, внесеної до паспорта.

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон до дипломатичного представництва/консульської установи подаються:

1. Громадянином України, який досяг шістнадцятирічного віку:

- заява-анкета, яка формується в електронній формі консульською посадовою особою під час подачі документів;

- документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- документ або відмітка в паспорті, що підтверджує постійне проживання або тимчасове перебування громадянина України за кордоном;

- квитанція про сплату консульського збору або оригінал і копію документа, що підтверджує право на звільнення повністю або частково від його сплати.

У разі оформлення паспорта у зв’язку із втратою або викраденнямпопереднього паспорта додатково додаються:

- у довільній формі заява про оформлення паспорта у зв’язку з його втратою або викраденням;

- документ (протокол, довідка тощо), виданий компетентними органами іноземної держави, в якій втрачено або викрадено паспорт, що підтверджує факт звернення заявника з приводу його втрати або викрадення.

У разі оформлення паспорта у зв’язку зі зміною інформації, внесеної до попереднього паспорта додатково додаються:

- паспорт, що підлягає обміну;

- документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (свідоцтво про шлюб, свідоцтво про переміну імені, свідоцтво про розірвання шлюбу тощо).

Документи, видані компетентними органами іноземних держав, подаються легалізованими (якщо інше не передбачено чинними міжнародними договорами України) разом із перекладом українською мовою нотаріально засвідченим.

2. Громадянином України, який не досяг шістнадцятирічного віку та оформлює вперше паспорт:

- заява-анкета, яка формується в електронній формі консульською посадовою особою під час подачі документів від імені дитини батьками (усиновлювачами), опікунами, піклувальниками, а якщо батьки не перебувають у шлюбі – того з батьків, з яким проживає особа, або іншими представниками;

- свідоцтво про народження;

- довідка про реєстрацію особи громадянином України (в разі народження дитини за кордоном);

- документ або відмітка в паспорті, що підтверджує постійне проживання або тимчасове перебування громадянина України за кордоном;

- квитанція про сплату консульського збору або оригінал і копію документа, що підтверджує право на звільнення повністю або частково від його сплати.

У разі проживання дитини з одним із батьків, необхідно подати також оригінал або засвідчену в установленому порядку копію одного з таких документів:

- свідоцтва про смерть другого з батьків;

- рішення суду про позбавлення батьківських прав другого з батьків;

- рішення суду про визнання другого з батьків безвісно відсутнім;

- рішення суду про визнання другого з батьків недієздатним;

- документа, що підтверджує реєстрацію місця проживання дитини разом з одним із батьків, який подає заяву-анкету.

Документи, видані компетентними органами іноземних держав, подаються легалізованими (якщо інше не передбачено чинними міжнародними договорами України) разом із перекладом українською мовою нотаріально засвідченим.

3. Громадянином України, який не досяг шістнадцятирічного віку та оформлює паспорт:

- заява-анкета, яка формується в електронній формі консульською посадовою особою під час подачі документів від імені дитини батьками (усиновлювачами), опікунами, піклувальниками, а якщо батьки не перебувають у шлюбі – того з батьків, з яким проживає особа, або іншими представниками;

- документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- документ або відмітка в паспорті, що підтверджує постійне проживання або тимчасове перебування громадянина України за кордоном;

- квитанція про сплату консульського збору або оригінал і копію документа, що підтверджує право на звільнення повністю або частково від його сплати.

У разі проживання дитини з одним із батьків, необхідно подати також оригінал або засвідчену в установленому порядку копію одного з таких документів:

- свідоцтва про смерть другого з батьків;

- рішення суду про позбавлення батьківських прав другого з батьків;

- рішення суду про визнання другого з батьків безвісно відсутнім;

- рішення суду про визнання другого з батьків недієздатним.

Документи, видані компетентними органами іноземних держав, подаються легалізованими (якщо інше не передбачено чинними міжнародними договорами України) разом із перекладом українською мовою нотаріально засвідченим.

Для внесення інформації вперше до Реєстру у зв’язку із оформленням паспорта громадяни України мають надати документи, що підтверджують таку інформацію (наприклад, для підтвердження місця народження подається свідоцтво про народження чи паспорт громадянина України; для підтвердження місця проживання/перебування (реєстрації) - документ, виданий відповідними органами країни перебування; для підтвердження громадянства України осіб, які набули громадянство України за територіальним походженням чи народженням – довідка про реєстрацію особи громадянином України; тощо).

За оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у строк до 3 місяців, без урахування строків доставки) справляється консульський збір відповідно до Тарифів консульського збору.

Термін дії паспорта громадянина України для виїзду за кордон

Паспорт оформляється особам, які не досягли шістнадцятирічного віку, на 4 роки, а особам, які досягли шістнадцятирічного віку, – на 10 років.


ВІДПОВІДІ НА ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

ПАСПОРТ ГРОМАДЯНИНА ДЛЯ ВИЇЗДУ ЗА КОРДОН

Як ОФОРМИТИ новий біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон – для осіб старше 18 років.

Для оформлення нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон для осіб старше 18 років, у зв'язку з:

- закінченням терміну дії наявного закордонного паспорта;

- необхідністю подачі документів на продовження дозволу на роботу/проживання в Швеції;

- відсутністю вільних сторінок в наявному закордонному паспорті;

необхідно ОСОБИСТО звернутись до консульського відділу Посольства й ПОДАТИ такі документи:

1) оригінал Вашого закордонного паспорта громадянина України ТА копію його першої сторінки;

2) оригінал внутрішнього паспорта громадянина України АБО копії всіх сторінок паспорта з відмітками;

В разі ЗМІНИ ПРІЗВИЩА чи ІМЕНІ в Швеції, ОБОВ’ЯЗКОВО подається внутрішній паспорт громадянина України, оформлений на нове прізвище та ім’я.

3) копію одного з наступних документів, що підтверджує легальне проживання в Швеції чи в іншій зарубіжній країні: Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

4) заявку-анкету на оформлення закордонного паспорта.

Заповніть ЗАЯВУ-АНКЕТУ за посиланням https//goo.gl/forms/YJ70Eka5Sfuxjy2p2 або скачайте її ТУТ.

ВАРТІСТЬ оформлення нового паспорта – 1620 крон (пункти 1 і 2 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

ВАРТІСТЬ обміну паспорта у звязку з ПОШКОДЖЕННЯМ чи ВТРАТОЮ діючого паспорта – 2160 крон (пункти 1 і 3 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

Оплата здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POD термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ОФОРМЛЕННЯ паспорта – до 3 місяців.

Процедури термінового оформлення паспорта законодавством не передбачено.

Наявний в Вас дійсний паспорт повертається після оформлення заявки на виготовлення паспорта, і підлягає здачі при отриманні нового документа.

Для ОТРИМАННЯ виготовленого паспорта потрібно ОСОБИСТО звернутись до Посольства й представити документ, який слугував підставою для оформлення нового закордонного паспорта (внутрішній паспорт чи інший документ - за відсутності внутрішнього паспорта, що посвідчує вашу особу). 

Як ОФОРМИТИ новий біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон – в разі ВТРАТИ, ВІДСУТНОСТІ діючого паспорта.

Для оформлення нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон  у зв’язку з ВТРАТОЮ або ВІДСУТНІСТЮ паспорта для виїзду за кордон з інших причин особам старше 18 років необхідно ОСОБИСТО звернутись до консульського відділу Посольства й ПОДАТИ такі документи:

1) копію першої сторінки Вашого втраченого/відсутнього закордонного паспорта громадянина України (в разі наявності);

2) оригінал внутрішнього паспорта громадянина України АБО копії всіх сторінок паспорта з відмітками;

3) копію одного з наступних документів, що підтверджує легальне проживання в Швеції чи в іншій зарубіжній країні: Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

4) довідку з поліції про втрату закордонного паспорта громадянина України;

5) заявку-анкету на оформлення закордонного паспорта.

Заповніть ЗАЯВУ-АНКЕТУ за посиланням https//goo.gl/forms/YJ70Eka5Sfuxjy2p2 або скачайте її ТУТ.

ВАРТІСТЬ оформлення нового паспорта у звязку з ВТРАТОЮ або ВІДСУТНІСТЮ діючого паспорта для виїзду за кордон з інших причин – 2160 крон (пункти 1 і 3 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

Оплата здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POD термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ОФОРМЛЕННЯ паспорта – до 3 місяців.

Процедури термінового оформлення паспорта законодавством не передбачено.

Для ОТРИМАННЯ виготовленого паспорта потрібно ОСОБИСТО звернутись до Посольства й представити попередній пошкоджений закордонний паспорт. 

Як ОФОРМИТИ новий біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон – в разі ПОШКОДЖЕННЯ діючого паспорта.

Для оформлення нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон  у зв’язку з ПОШКОДЖЕННЯМ діючого паспорта для виїзду за кордон особам старше 18 років необхідно ОСОБИСТО звернутись до консульського відділу Посольства й ПОДАТИ такі документи:

1) оригінал Вашого ПОШКОДЖЕНОГО закордонного паспорта громадянина України;

2) оригінал внутрішнього паспорта громадянина України АБО копії всіх сторінок паспорта з відмітками;

В разі ЗМІНИ ПРІЗВИЩА чи ІМЕНІ в Швеції, ОБОВ’ЯЗКОВО подається внутрішній паспорт громадянина України, оформлений на нове прізвище та ім’я.

3) копію одного з наступних документів, що підтверджує легальне проживання в Швеції чи в іншій зарубіжній країні: Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

4) заявку-анкету на оформлення закордонного паспорта.

Заповніть ЗАЯВУ-АНКЕТУ за посиланням https//goo.gl/forms/YJ70Eka5Sfuxjy2p2 або скачайте її ТУТ.

ВАРТІСТЬ оформлення нового паспорта у звязку з ПОШКОДЖЕННЯМ чи ВТРАТОЮ діючого паспорта – 2160 крон (пункти 1 і 3 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

Оплата здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POD термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ОФОРМЛЕННЯ паспорта – до 3 місяців, не враховуючи часу необхідного для здійснення перевірки особи.

Процедури термінового оформлення паспорта законодавством не передбачено.

Для ОТРИМАННЯ виготовленого паспорта потрібно ОСОБИСТО звернутись до Посольства й представити документ, який слугував підставою для оформлення нового закордонного паспорта (внутрішній паспорт чи інший документ - за відсутності внутрішнього паспорта, що посвідчує вашу особу). 

Як ОФОРМИТИ паспорт громадянина України для виїзду за кордон ДИТИНІ – віком до 14 років, яка народилася в Швеції?

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон ДИТИНІ – віком до 14 років, яка народилася в Швеції, один із батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників має ОСОБИСТО подати до Посольства України в Королівстві Швеція наступні документи:

1) «ВИПИСКУ З РЕЄСТРУ НАСЕЛЕННЯ» про народження дитини («Personbevis - Utdrag om folkbokföringsuppgifter» або «Barns födelse registerutdag»), видану Податковою службою Швеції (SKATTEVERKET). 

Виписка має бути легалізованою та подана разом із засвідченим в установленому порядку перекладом на українську мову.

Для цього потрібно:

- оформити «Виписку з реєстру населення» з печаткою та підписом уповноваженої особи установи в офісі Податкової служби Швеції (якщо дитині не присвоєно персональний номер) або через веб-сайт установи (якщо дитина має персональний номер);

- провести процедуру легалізації виписки – проставивши штамп «Аpostille» в будь-якого шведського нотаріуса (NOTARIUS PABLICUS);

- оформити переклад документа на українську мову, звернувшись до офіційного бюро перекладів чи дипломованого перекладача, акредитованого при Посольстві (список перекладачів);

- засвідчити нотаріально підпис перекладача під перекладом документа на українську мову (дану процедуру можна провести в Посольстві. Вартість засвідчення підпису – 360 шв. крон).

2) ДОВІДКУ про реєстрацію дитини громадянином України, видану Посольством України в Швеції.

Якщо реєстрації дитини громадянином України не проводилась – потрібно разом із заявою на виготовлення дитині паспорта подати заяву на оформлення їй громадянства України.

3) ПОПЕРЕДНІЙ «Проїзний документ дитини» або оформлений на дитину «Паспорт громадянина України для виїзду за кордон», в разі наявності;

4) ОРИГІНАЛ паспорта громадянина України для виїзду за кордон або внутрішнього паспорта громадянина України ТОГО З БАТЬКІВ, ЯКИЙ ПОДАЄ ЗАЯВУ.

У разі якщо мати або батько після народження дитини змінили прізвище, додатково надаються документи, що підтверджують цей факт (свідоцтво про шлюб, про розлучення, про зміну прізвища тощо).

5) КОПІЮ першої сторінки закордонного паспорта або всіх сторінок внутрішнього паспорта України ДРУГОГО з батьків - громадянина України.

У разі, якщо другий з батьків є іноземним громадянином, подається копія першої сторінки його паспорта.

6) ДОКУМЕНТ, що підтверджує легальне проживання батьків або дитини в Швеції чи в іншій зарубіжній країні. Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

7) ЗАЯВУ другого з батьків про згоду на оформлення дитині паспорта для виїзду за кордон (відкрити – ЗАЯВУ).

Заява подається другим із батьків, який є громадянином України. Якщо другий з батьків є іноземним громадянином, то заява не подається.

Заява подається другим з батьків особисто в Посольстві, а в разі неможливості особистої присутності – підпис другого з батьків на заяві має бути нотаріально засвідчений.

Якщо дитина проживає з одним із батьків, подається оригінал та копія одного з таких документів:

• свідоцтво про смерть другого з батьків;

• рішення суду про позбавлення батьківських прав другого з батьків;

• рішення суду про визнання другого з батьків безвісно відсутнім;

• рішення суду про визнання другого з батьків недієздатним;

• оригінал витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України;

З цими документами потрібно надати також довідку про реєстрацію місця проживання дитини разом з одним із батьків, який подає заяву-анкету.

8) ІНФОРМАЦІЙНУ КАРТКУ (відкрити - КАРТКУ)  

9) ФОТОКАРТКУ. ДЛЯ ДІТЕЙ, ЩО НЕ ДОСЯГЛИ 12 РІЧНОГО ВІКУ, подається ОДНА кольорова ФОТОКАРТКА дитини (паспортного зразка) розміром 10 х 15 см (вимоги до фотокартки – як на паспорт, обличчя дитини повинне займати 70 - 80 % фото, фон – білий, дитина на фотокартці має дивитися прямо ( відкрити - ВИМОГИ ДО ФОТОКАРТКИ). ПРИСУТНІСТЬ ДИТИНИ, ЯКА НЕ ДОСЯГЛА 12 РОКІВ, ПРИ ОФОРМЛЕННІ ПАСПОРТА - НЕ ОБОВ'ЯЗКОВА.

ДІТИ, ЯКИМ ВИПОВНИЛОСЯ 12 РОКІВ, МАЮТЬ БУТИ ОСОБИСТО ПРИСУТНІ ПРИ ПОДАЧІ ЗАЯВИ НА ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА ДЛЯ ФОТОГРАФУВАННЯ ТА ЗНЯТТЯ ВІДБИТКІВ ПАЛЬЦІВ.

ТЕРМІН ДІЇ ПАСПОРТА – дітям, які не досягли 16 річного віку, паспорт оформлюється на 4 роки.

ВАРТІСТЬ оформлення дитині (віком до 16 років) паспорта громадянина України для виїзду за кордон становить 180 шв. крон. (консульський збір за «Розгляд заяви з клопотанням про вчинення паспортної дії»).

ОПЛАТА здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POD термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ОФОРМЛЕННЯ паспорта – до 3 місяців.

Процедури термінового оформлення паспорта законодавством не передбачено.

Для ОТРИМАННЯ виготовленого паспорта один із батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників має ОСОБИСТО звернутися до Посольства. Присутність дитини при отриманні документів не потрібна. 

БЛАНКИ ДОКУМЕНТІВ

1. - ЗАЯВА другого з батьків про згоду на оформлення дитині паспорта для виїзду за кордон

2. - ВИМОГИ ДО ФОТОКАРТКИ

3. - ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА на оформлення паспорта дитині

4. - ДОВІДКА про порядок оформлення дитині. яка не досягла 14 років, паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

Як ОФОРМИТИ паспорт громадянина України для виїзду за кордон ДИТИНІ – віком до 14 років, яка народилася в Україні?

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон ДИТИНІ – віком до 14 років, яка народилася в Україні, один із батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників має ОСОБИСТО подати до Посольства України в Королівстві Швеція наступні документи:

1) «ОРИГІНАЛ СВІДОЦТВА ПРО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ

2) ДОВІДКУ про реєстрацію дитини громадянином України, видану Державної міграційною службою України (за наявності), для дітей, які народилися в Україні після 01.03.2001 року.

3) ПОПЕРЕДНІЙ «Проїзний документ дитини» або оформлений на дитину «Паспорт громадянина України для виїзду за кордон», в разі наявності;

4) ОРИГІНАЛ паспорта громадянина України для виїзду за кордон або внутрішнього паспорта громадянина України ТОГО З БАТЬКІВ, ЯКИЙ ПОДАЄ ЗАЯВУ.

У разі якщо мати або батько після народження дитини змінили прізвище, додатково надаються документи, що підтверджують цей факт (свідоцтво про шлюб, про розлучення, про зміну прізвища тощо).

5) КОПІЮ першої сторінки закордонного паспорта або всіх сторінок внутрішнього паспорта України ДРУГОГО з батьків - громадянина України.

У разі, якщо другий з батьків є іноземним громадянином, подається копія першої сторінки його паспорта.

6) ДОКУМЕНТ, що підтверджує легальне проживання батьків або дитини в Швеції чи в іншій зарубіжній країні. Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

7) ЗАЯВУ другого з батьків про згоду на оформлення дитині паспорта для виїзду за кордон (відкрити – ЗАЯВУ).

Заява подається другим із батьків, який є громадянином України. Якщо другий з батьків є іноземним громадянином, то заява не подається.

Заява подається другим з батьків особисто в Посольстві, а в разі неможливості особистої присутності – підпис другого з батьків на заяві має бути нотаріально засвідчений.

Якщо дитина проживає з одним із батьків, подається оригінал та копія одного з таких документів:

• свідоцтво про смерть другого з батьків;

• рішення суду про позбавлення батьківських прав другого з батьків;

• рішення суду про визнання другого з батьків безвісно відсутнім;

• рішення суду про визнання другого з батьків недієздатним;

• оригінал витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України;

З цими документами потрібно надати також довідку про реєстрацію місця проживання дитини разом з одним із батьків, який подає заяву-анкету.

8) ІНФОРМАЦІЙНУ КАРТКУ (відкрити - КАРТКУ)  

9) ФОТОКАРТКУ. ДЛЯ ДІТЕЙ, ЩО НЕ ДОСЯГЛИ 12 РІЧНОГО ВІКУ, подається ОДНА кольорова ФОТОКАРТКА дитини (паспортного зразка) розміром 10 х 15 см (вимоги до фотокартки – як на паспорт, обличчя дитини повинне займати 70 - 80 % фото, фон – білий, дитина на фотокартці має дивитися прямо ( відкрити - ВИМОГИ ДО ФОТОКАРТКИ). ПРИСУТНІСТЬ ДИТИНИ, ЯКА НЕ ДОСЯГЛА 12 РОКІВ, ПРИ ОФОРМЛЕННІ ПАСПОРТА - НЕ ОБОВ'ЯЗКОВА.

ДІТИ, ЯКИМ ВИПОВНИЛОСЯ 12 РОКІВ, МАЮТЬ БУТИ ОСОБИСТО ПРИСУТНІ ПРИ ПОДАЧІ ЗАЯВИ НА ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА ДЛЯ ФОТОГРАФУВАННЯ ТА ЗНЯТТЯ ВІДБИТКІВ ПАЛЬЦІВ.

ТЕРМІН ДІЇ ПАСПОРТА – дітям, які не досягли 16 річного віку, паспорт оформлюється на 4 роки.

ВАРТІСТЬ оформлення дитині (віком до 16 років) паспорта громадянина України для виїзду за кордон становить 180 шв. крон. (консульський збір за «Розгляд заяви з клопотанням про вчинення паспортної дії»).

ОПЛАТА здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POD термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ОФОРМЛЕННЯ паспорта – до 3 місяців.

Процедури термінового оформлення паспорта законодавством не передбачено.

Для ОТРИМАННЯ виготовленого паспорта один із батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників має ОСОБИСТО звернутися до Посольства. Присутність дитини при отриманні документів не потрібна. 

БЛАНКИ ДОКУМЕНТІВ

1. - ЗАЯВА другого з батьків про згоду на оформлення дитині паспорта для виїзду за кордон

2. - ВИМОГИ ДО ФОТОКАРТКИ

3. - ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА на оформлення паспорта дитині

4. - ДОВІДКА про порядок оформлення дитині. яка не досягла 14 років, паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

Яка ВАРТІСТЬ оформлення нового біометричного паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

ВАРТІСТЬ оформлення нового паспорта - для осіб з 16 років1620 крон (пункти 1 і 2 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

ВАРТІСТЬ обміну паспорта у звязку з ПОШКОДЖЕННЯМ чи ВТРАТОЮ діючого паспорта – 2160 крон (пункти 1 і 3 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

ВАРТІСТЬ оформлення паспорта для ДІТЕЙ віком до 16 років180 крон (пункт 1 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

Яким чином здійснюється оплата консульського збору за оформлення паспорта?

Оплата здійснюється в безготівковій формі банківською карткою через POD термінал в Посольстві або через банк.

Реквізити рахунку Посольства у шведських кронах:

Bank of beneficiarySkandinaviska Enskilda Banken AB (SEB

Beneficiary: UKRAINSKA AMBASSADEN

Account No.: 5277-10 264 06

IBAN No.: SE63 5000 0000 0527

BIC code (Swift address for SEB): ESSESESS

Який ТЕРМІН ВИГОТОВЛЕННЯ паспорта громадянина України для виїзду за кордон в Посольстві України в Королівстві Швеція та інших дипломатичних установах України за кордоном?

До трьох місяців з дня подання заяви-анкети та сплати консульського збору.

Я замовляв паспорт. Як ПЕРЕВІРИТИ стан оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

Якщо Ви подали заяву на оформлення паспорта до 31 грудня 2017 року - для перевірки стану готовності паспорта відвідайте рубріку "Перелік оформлених паспортів громадянина України для виїзду за кордон". 

Якщо Ви подали заяву на оформлення паспорта після 01 січня 2018 року - натисніть на банер "ПЕРЕВІРКА СТАНУ ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА", розміщений на сайті Посольства й введіть "ІДЕНТИФІКАТОР СЕСІЇ" отриманий в Посольстві при оформленні заяви на виготовлення нового паспорта для виїзду за кордон.

Чи можу я залишити свій дійсний закордонний паспорт на час розгляду моєї заяви про оформлення нового біометричного паспорта громадянина України для виїзу за кордон?

Наявний в Вас дійсний паспорт повертається Вам після оформлення заявки на виготовлення нового паспорта. Він підлягає здачі при отриманні нового документа.

Чи можу я залишити свій старий паспорт, після оформлення мені нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

Ваш попередній паспорт може бути повернутий Вам за Вашою письмовою Заявою про повернення паспорта для виїзду за кордон, що підлягає обміну, після його анулювання у зв’язку з наявністю в ньому віз. Перед цим паспорт підлягає анулюваний, відомості про це вносяться до паспортної інформаційної системи. Анулювання паспорта здійснюється шляхом пробиття не менш як двох отворів у машинозчитуваній зоні на першій сторінці з особистими даними.

Чи можу я мати два паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

У разі здійснення регулярних поїздок за кордон та необхідності при цьому завчасного оформлення віз для в’їзду до іноземних держав за обґрунтованою заявою громадянину може бути оформлено другий паспорт. Якщо на день подачі документів на оформлення закордонного паспорта Ви вже маєте два проїзні документи (незалежно від того, чи закінчився їхній строк дії), один з них необхідно здати одразу при подачі документів на оформлення нового паспорта.

Чи можна надіслати документи для оформлення паспорта для виїзду за кордон поштою?

Для подачі документів на оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон потрібна особиста присутність заявника або його законного представника - батьків неповнолітніх дітей. Документи на оформлення паспорта поштою не приймаються

Чи можна надіслати документи для оформлення паспорта для виїзду за кордон поштою?

Для подачі документів на оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон потрібна особиста присутність заявника або його законного представника - батьків неповнолітніх дітей. Документи на оформлення паспорта поштою не приймаються

Чи можна надіслати документи для оформлення паспорта для виїзду за кордон поштою?

Для подачі документів на оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон потрібна особиста присутність заявника або його законного представника - батьків неповнолітніх дітей. Документи на оформлення паспорта поштою не приймаються

Чи можна надіслати документи для оформлення паспорта для виїзду за кордон поштою?

Для подачі документів на оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон потрібна особиста присутність заявника або його законного представника - батьків неповнолітніх дітей. Документи на оформлення паспорта поштою не приймаються

Чи можна внести дані (вклеїти фото) про дитину до мого паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

Внесення відомостей про дітей та вклеювання фотокарток дітей до паспорта не здійснюється. Натомість у Посольстві можна оформити дитині окремий паспорт громадянина України для виїзду за кордон.


Консульський відділ Посольства України в Королівстві Швеція
Керівник: Сергієнко Максим Володимирович
Перший секретар з консульських питань
Адреса: Stjärnvägen 2a, 181 50 Lidingö, Sverige. Переглянути на мапі
Телефон: +46 8 522 28 404
Ел. пошта: c.ukremb.se@gmail.com
Графік роботи:


ОГОЛОШЕННЯ

Шановні громадяни України та гості!

Під час планування Вашого візиту до Посольства України у Королівстві Швеція просимо звернути увагу на те, що, у зв’язку із святковими днями,

Посольство України в Королівстві Швеція

НЕ ПРАЦЮВАТИМЕ:

- 30 КВІТНЯ та 01 ТРАВНЯ;

- 09 ТРАВНЯ;

- 28 ТРАВНЯ.




КОНСУЛЬТАЦІЇ З КОНСУЛЬСЬКИХ ПИТАНЬ
надаються по телефону

+46 8 522 28 404

Понеділок, Середа, П'ятниця з 14:00 до 15:30

Вівторок, Четвер з 11:00 до 12:30

Перед зверненням просимо ознайомитись з наведеними нижче ВІДПОВІДЯМИ НА ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ з паспортних, нотаріальних та інших питань.

У зв'язку із значною кількістю телефонних звернень, на жаль, інколи неможливо додзвонитись на інформаційну лінію. Для вирішення Вашого питання просимо звертатись до консульського відділу письмово, за електронною адресою: c.ukremb.se@gmail.com.

ГАРЯЧА ЛІНІЯ: +46 704 076 103 (прохання телефонувати виключно у разі загрози життю чи загибелі громадян України)


ГОДИНИ ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ
З КОНСУЛЬСЬКИХ ПИТАНЬ

Години прийому громадян України з консульських питань:

Понеділок, Середа, П'ятниця: з 09:00 - до 12:30. ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ ДО 11:00

Вівторок, Четвер: з 14:00 - до 18:00. ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ ДО 16:00

ОБІДНЯ ПЕРЕРВА: 12:45 – 14:00

ВИХІДНІ ДНІ:  СУБОТА, НЕДІЛЯ

Прийом відвідувачів здійснюється в порядку живої черги, без попереднього запису.

Громадяни певних категорій (особи з дітьми до 14 років, вагітні, інваліди, тяжкохворі) обслуговуються поза чергою.

У неробочий та неприйомний час, прийом громадян України проводиться у разі надзвичайних подій (затримання, поранення/загибелі громадян України, ДТП, техногенних катастроф, природніх катаклізмів, терактів, масових заворушень, та в інших випадках, які загрожують життю чи здоров’ю громадян України), та в екстрених випадках при втраті паспортних документів.


ГОДИНИ ПРИЙОМУ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА
З КОНСУЛЬСЬКИХ ПИТАНЬ

Години прийому іноземних громадян та осіб без громадянства з консульських питань:

Понеділок, Середа, П'ятниця: з 09:00 - до 12:30. ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ ДО 11:00

ОБІДНЯ ПЕРЕРВА: 12:45 – 14:00

Прийом відвідувачів здійснюється в порядку живої черги, без попереднього запису.


Примітки:

Шановні громадяни України!

До Посольства України у Королівстві Швеція періодично надходять від компетентних органів Швеції знайдені документи (паспорти, свідоцтва РАЦС, посвідчення водія, пенсійні посвідчення, студентські квитки тощо).

Якщо Ви, перебуваючи у Швеції, втратили згадані вище документи або їх у Вас було викрадено, перевірити інформацію щодо надходження Ваших документів до Посольства можна надіславши запит на електронну пошту c.ukremb.se@gmail.com.  


ВІДПОВІДІ НА ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ