Посольство України в Королівстві Швеція

, Київ 00:07

Часті запитання


ОГОЛОШЕННЯ

Шановні громадяни України та гості!

Під час планування Вашого візиту до Посольства України у Королівстві Швеція просимо звернути увагу на те, що, у зв’язку із святковими днями,

Посольство України в Королівстві Швеція

НЕ ПРАЦЮВАТИМЕ:


- 28 ТРАВНЯ.




КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ КОНСУЛЬСЬКОГО ВІДДІЛУ ПОСОЛЬСТВА

АДРЕСА КОНСУЛЬСЬКОГО ВІДДІЛУ

Stjärnvägen 2a, tr 1, 181 50 Lidingö, Sverige Переглянути на мапі

Ел. пошта:  c.ukremb.se@gmail.com

ТЕЛЕФОН: +46 8 522 28 404



КОНСУЛЬТАЦІЇ З КОНСУЛЬСЬКИХ ПИТАНЬ
надаються по телефону

+46 8 522 28 404

Понеділок, Середа, П'ятниця з 14:00 до 15:30

Вівторок, Четвер з 11:00 до 12:30

Перед зверненням просимо ознайомитись з відповідями на ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ, наведеними нижче.

У зв'язку із значною кількістю телефонних звернень, на жаль, інколи неможливо додзвонитись на інформаційну лінію. Для вирішення Вашого питання просимо звертатись до консульського відділу письмово, за електронною адресою: c.ukremb.se@gmail.com.

ГАРЯЧА ЛІНІЯ: +46 704 076 103 (прохання телефонувати виключно у разі загрози життю чи загибелі громадян України)



ГОДИНИ ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ

З КОНСУЛЬСЬКИХ ПИТАНЬ

 

ПОНЕДІЛОК, СЕРЕДА, П'ЯТНИЦЯ

з 09:00 до 11:00 години - прийом документів; з 11:00 до 12:30 - видача документів

ВІВТОРОК, ЧЕТВЕР

з 14:00 до 16:00 години - прийом документів; з 16:00 до 18:00 - видача документів

ОБІДНЯ ПЕРЕРВА: 12:45 – 14:00

Прийом відвідувачів здійснюється в порядку живої черги, без попереднього запису.

Громадяни певних категорій (особи з дітьми до 14 років, вагітні, інваліди, тяжкохворі) обслуговуються поза чергою.

У неробочий та неприйомний час, у вихідні та святкові дні прийом громадян України проводиться у екстрених випадках: втрата паспортних документів, ДТП, смерть, арешт тощо.



ПАСПОРТНІ ПИТАННЯ



Посольство України у Королівстві Швеція приймає до розгляду клопотання про оформлення біометричного паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Детальна інформація з цього питання наведена нижче. В разі відсутністі відподіді на цікавляче Вас питання просимо зертатись на електронну адресу c.ukremb.se@gmail.com

Для того, що ознайомитися з інформацією, натисніть на відповідне запитання.  

ПОСВІДЧЕННЯ ОСОБИ НА ПОВЕРНЕННЯ В УКРАЇНУ

Як ОФОРМИТИ посвідчення особи на повернення в Україну - в разі ПОШКОДЖЕННЯ діючого паспорта громадянина України для виїзду за кордон

Для оформлення ПОСВІДЧЕННЯ ОСОБИ НА ПОВЕРНЕННЯ В УКРАЇНУ у звязку з ПОШКОДЖЕННЯМ діючого паспорта громадянина України для виїзду за кордон особа, якій виповнилося 16 років, має ОСОБИСТО звернутись до консульського відділу Посольства й ПОДАТИ такі документи:

1) оригінал ПОШКОДЖЕНОГО закордонного паспорта громадянина України;

2) оригінал внутрішнього паспорта громадянина України (в разі наявності);

3) оригінал свідоцтва про народження дитини, або його нотаріально засвідчену копію - в разі виїзду разом з дитиною віком до 16 років;

4) кольорові фотокартки розміром 3,5 на 4,5 мм - 4 штуки

3) заявку-анкету на оформлення посвідчення на повернення в Україну.

ЗАЯВУ-АНКЕТУ можна скачайти ТУТ.

ВАРТІСТЬ оформлення ПОСВІДЧЕННЯ  – 450 крон (пункти 1 і 6 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

Оплата здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POD термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ДІЇ ПОСВІДЧЕННЯ - 30 днів.

В РАЗІ НАДАННЯ ОРИГІНАЛІВ ПАСПОРТНИХ ДОКУМЕНТІВ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ ПОСВІДЧЕННЯ ОФОРМЛЮЄТЬСЯ В ДЕНЬ ЗВЕРНЕННЯ.

_____________________________________________________

Як ОФОРМИТИ посвідчення особи на повернення в Україну - в разі ВТРАТИ діючого паспорта громадянина України для виїзду за кордон

Для оформлення ПОСВІДЧЕННЯ ОСОБИ НА ПОВЕРНЕННЯ В УКРАЇНУ в разі ВТРАТИ діючого паспорта громадянина України для виїзду за кордон особа, якій виповнилося 16 років, має ОСОБИСТО звернутись до консульського відділу Посольства й ПОДАТИ такі документи:

1) копію першої сторінки ВТРАЧЕНОГО закордонного паспорта громадянина України;

2) оригінал внутрішнього паспорта громадянина України (в разі наявності);

3) оригінал свідоцтва про народження дитини, або його нотаріально засвідчену копію - в разі виїзду разом з дитиною віком до 16 років;

4) кольорові фотокартки розміром 3,5 на 4,5 мм - 4 штуки

3) заявку-анкету на оформлення посвідчення на повернення в Україну.

ЗАЯВУ-АНКЕТУ можна скачайти ТУТ.

ВАРТІСТЬ оформлення ПОСВІДЧЕННЯ  – 450 крон (пункти 1 і 6 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

Оплата здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POD термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ДІЇ ПОСВІДЧЕННЯ - 30 днів.

В РАЗІ ВІДСУТНОСТІ ОРИГІНАЛІВ ПАСПОРТНИХ ДОКУМЕНТІВ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ ПОСВІДЧЕННЯ ОФОРМЛЮЄТЬСЯ ПІСЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИ ЗАЯВНИКА. 

В РАЗІ НАДАННЯ ОРИГІНАЛІВ ПАСПОРТНИХ ДОКУМЕНТІВ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ ПОСВІДЧЕННЯ ОФОРМЛЮЄТЬСЯ В ДЕНЬ ЗВЕРНЕННЯ.

_____________________________________________________

ПАСПОРТ ГРОМАДЯНИНА ДЛЯ ВИЇЗДУ ЗА КОРДОН

Як ОФОРМИТИ новий біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон – для осіб старше 18 років.

ПАСПОРТ ГРОМАДЯНИНА ДЛЯ ВИЇЗДУ ЗА КОРДОН

Для оформлення нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон для осіб старше 18 років, у зв'язку з:

- закінченням терміну дії наявного закордонного паспорта;

- необхідністю подачі документів на продовження дозволу на роботу/проживання в Швеції;

- відсутністю вільних сторінок в наявному закордонному паспорті;

необхідно ОСОБИСТО звернутись до консульського відділу Посольства й ПОДАТИ такі документи:

1) оригінал Вашого закордонного паспорта громадянина України ТА копію його першої сторінки;

2) оригінал внутрішнього паспорта громадянина України АБО копії всіх сторінок паспорта з відмітками;

В разі ЗМІНИ ПРІЗВИЩА чи ІМЕНІ в Швеції, ОБОВ’ЯЗКОВО подається внутрішній паспорт громадянина України, оформлений на нове прізвище та ім’я.

3) копію одного з наступних документів, що підтверджує легальне проживання в Швеції чи в іншій зарубіжній країні: Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

4) заявку-анкету на оформлення закордонного паспорта.

Заповніть ЗАЯВУ-АНКЕТУ за посиланням https//goo.gl/forms/YJ70Eka5Sfuxjy2p2 або скачайте її ТУТ.

Як ОФОРМИТИ новий біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон – в разі ВТРАТИ, ВІДСУТНОСТІ діючого паспорта.

Для оформлення нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон  у зв’язку з ВТРАТОЮ або ВІДСУТНІСТЮ паспорта для виїзду за кордон з інших причин особам старше 18 років необхідно ОСОБИСТО звернутись до консульського відділу Посольства й ПОДАТИ такі документи:

1) копію першої сторінки Вашого втраченого/відсутнього закордонного паспорта громадянина України (в разі наявності);

2) оригінал внутрішнього паспорта громадянина України АБО копії всіх сторінок паспорта з відмітками;

3) копію одного з наступних документів, що підтверджує легальне проживання в Швеції чи в іншій зарубіжній країні: Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

4) довідку з поліції про втрату закордонного паспорта громадянина України;

5) заявку-анкету на оформлення закордонного паспорта.

Заповніть ЗАЯВУ-АНКЕТУ за посиланням https//goo.gl/forms/YJ70Eka5Sfuxjy2p2 або скачайте її ТУТ.

ВАРТІСТЬ оформлення нового паспорта у звязку з ВТРАТОЮ або ВІДСУТНІСТЮ діючого паспорта для виїзду за кордон з інших причин – 2160 крон (пункти 1 і 3 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

Оплата здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POD термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ОФОРМЛЕННЯ паспорта – до 3 місяців.

Процедури термінового оформлення паспорта законодавством не передбачено.

Для ОТРИМАННЯ виготовленого паспорта потрібно ОСОБИСТО звернутись до Посольства й представити попередній пошкоджений закордонний паспорт. 

Як ОФОРМИТИ новий біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон – в разі ПОШКОДЖЕННЯ діючого паспорта.

Для оформлення нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон  у зв’язку з ПОШКОДЖЕННЯМ діючого паспорта для виїзду за кордон особам старше 18 років необхідно ОСОБИСТО звернутись до консульського відділу Посольства й ПОДАТИ такі документи:

1) оригінал Вашого ПОШКОДЖЕНОГО закордонного паспорта громадянина України;

2) оригінал внутрішнього паспорта громадянина України АБО копії всіх сторінок паспорта з відмітками;

В разі ЗМІНИ ПРІЗВИЩА чи ІМЕНІ в Швеції, ОБОВ’ЯЗКОВО подається внутрішній паспорт громадянина України, оформлений на нове прізвище та ім’я.

3) копію одного з наступних документів, що підтверджує легальне проживання в Швеції чи в іншій зарубіжній країні: Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

4) заявку-анкету на оформлення закордонного паспорта.

Заповніть ЗАЯВУ-АНКЕТУ за посиланням https//goo.gl/forms/YJ70Eka5Sfuxjy2p2 або скачайте її ТУТ.

ВАРТІСТЬ оформлення нового паспорта у звязку з ПОШКОДЖЕННЯМ чи ВТРАТОЮ діючого паспорта – 2160 крон (пункти 1 і 3 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

Оплата здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POD термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ОФОРМЛЕННЯ паспорта – до 3 місяців, не враховуючи часу необхідного для здійснення перевірки особи.

Процедури термінового оформлення паспорта законодавством не передбачено.

Для ОТРИМАННЯ виготовленого паспорта потрібно ОСОБИСТО звернутись до Посольства й представити документ, який слугував підставою для оформлення нового закордонного паспорта (внутрішній паспорт чи інший документ - за відсутності внутрішнього паспорта, що посвідчує вашу особу). 

Як ОФОРМИТИ паспорт громадянина України для виїзду за кордон ДИТИНІ – віком до 14 років, яка народилася в Швеції?

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон ДИТИНІ – віком до 14 років, яка народилася в Швеції, один із батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників має ОСОБИСТО подати до Посольства України в Королівстві Швеція наступні документи:

1) «ВИПИСКУ З РЕЄСТРУ НАСЕЛЕННЯ» про народження дитини («Personbevis - Utdrag om folkbokföringsuppgifter» або «Barns födelse registerutdag»), видану Податковою службою Швеції (SKATTEVERKET). 

Виписка має бути легалізованою та подана разом із засвідченим в установленому порядку перекладом на українську мову.

Для цього потрібно:

- оформити «Виписку з реєстру населення» з печаткою та підписом уповноваженої особи установи в офісі Податкової служби Швеції (якщо дитині не присвоєно персональний номер) або через веб-сайт установи (якщо дитина має персональний номер);

- провести процедуру легалізації виписки – проставивши штамп «Аpostille» в будь-якого шведського нотаріуса (NOTARIUS PABLICUS);

- оформити переклад документа на українську мову, звернувшись до офіційного бюро перекладів чи дипломованого перекладача, акредитованого при Посольстві (список перекладачів);

- засвідчити нотаріально підпис перекладача під перекладом документа на українську мову (дану процедуру можна провести в Посольстві. Вартість засвідчення підпису – 360 шв. крон).

2) ДОВІДКУ про реєстрацію дитини громадянином України, видану Посольством України в Швеції.

Якщо реєстрації дитини громадянином України не проводилась – потрібно разом із заявою на виготовлення дитині паспорта подати заяву на оформлення їй громадянства України.

3) ПОПЕРЕДНІЙ «Проїзний документ дитини» або оформлений на дитину «Паспорт громадянина України для виїзду за кордон», в разі наявності;

4) ОРИГІНАЛ паспорта громадянина України для виїзду за кордон або внутрішнього паспорта громадянина України ТОГО З БАТЬКІВ, ЯКИЙ ПОДАЄ ЗАЯВУ.

У разі якщо мати або батько після народження дитини змінили прізвище, додатково надаються документи, що підтверджують цей факт (свідоцтво про шлюб, про розлучення, про зміну прізвища тощо).

5) КОПІЮ першої сторінки закордонного паспорта або всіх сторінок внутрішнього паспорта України ДРУГОГО з батьків - громадянина України.

У разі, якщо другий з батьків є іноземним громадянином, подається копія першої сторінки його паспорта.

6) ДОКУМЕНТ, що підтверджує легальне проживання батьків або дитини в Швеції чи в іншій зарубіжній країні. Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

7) ЗАЯВУ другого з батьків про згоду на оформлення дитині паспорта для виїзду за кордон (відкрити – ЗАЯВУ).

Заява подається другим із батьків, який є громадянином України. Якщо другий з батьків є іноземним громадянином, то заява не подається.

Заява подається другим з батьків особисто в Посольстві, а в разі неможливості особистої присутності – підпис другого з батьків на заяві має бути нотаріально засвідчений.

Якщо дитина проживає з одним із батьків, подається оригінал та копія одного з таких документів:

• свідоцтво про смерть другого з батьків;

• рішення суду про позбавлення батьківських прав другого з батьків;

• рішення суду про визнання другого з батьків безвісно відсутнім;

• рішення суду про визнання другого з батьків недієздатним;

• оригінал витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України;

З цими документами потрібно надати також довідку про реєстрацію місця проживання дитини разом з одним із батьків, який подає заяву-анкету.

8) ІНФОРМАЦІЙНУ КАРТКУ (відкрити - КАРТКУ)  

9) ФОТОКАРТКУ. ДЛЯ ДІТЕЙ, ЩО НЕ ДОСЯГЛИ 12 РІЧНОГО ВІКУ, подається ОДНА кольорова ФОТОКАРТКА дитини (паспортного зразка) розміром 10 х 15 см (вимоги до фотокартки – як на паспорт, обличчя дитини повинне займати 70 - 80 % фото, фон – білий, дитина на фотокартці має дивитися прямо ( відкрити - ВИМОГИ ДО ФОТОКАРТКИ). ПРИСУТНІСТЬ ДИТИНИ, ЯКА НЕ ДОСЯГЛА 12 РОКІВ, ПРИ ОФОРМЛЕННІ ПАСПОРТА - НЕ ОБОВ'ЯЗКОВА.

ДІТИ, ЯКИМ ВИПОВНИЛОСЯ 12 РОКІВ, МАЮТЬ БУТИ ОСОБИСТО ПРИСУТНІ ПРИ ПОДАЧІ ЗАЯВИ НА ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА ДЛЯ ФОТОГРАФУВАННЯ ТА ЗНЯТТЯ ВІДБИТКІВ ПАЛЬЦІВ.

ТЕРМІН ДІЇ ПАСПОРТА – дітям, які не досягли 16 річного віку, паспорт оформлюється на 4 роки.

ВАРТІСТЬ оформлення дитині (віком до 16 років) паспорта громадянина України для виїзду за кордон становить 180 шв. крон. (консульський збір за «Розгляд заяви з клопотанням про вчинення паспортної дії»).

ОПЛАТА здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POD термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ОФОРМЛЕННЯ паспорта – до 3 місяців.

Процедури термінового оформлення паспорта законодавством не передбачено.

Для ОТРИМАННЯ виготовленого паспорта один із батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників має ОСОБИСТО звернутися до Посольства. Присутність дитини при отриманні документів не потрібна. 

БЛАНКИ ДОКУМЕНТІВ

1. - ЗАЯВА другого з батьків про згоду на оформлення дитині паспорта для виїзду за кордон

2. - ВИМОГИ ДО ФОТОКАРТКИ

3. - ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА на оформлення паспорта дитині

4. - ДОВІДКА про порядок оформлення дитині. яка не досягла 14 років, паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

Як ОФОРМИТИ паспорт громадянина України для виїзду за кордон ДИТИНІ – віком до 14 років, яка народилася в Україні?

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон ДИТИНІ – віком до 14 років, яка народилася в Україні, один із батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників має ОСОБИСТО подати до Посольства України в Королівстві Швеція наступні документи:

1) «ОРИГІНАЛ СВІДОЦТВА ПРО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ

2) ДОВІДКУ про реєстрацію дитини громадянином України, видану Державної міграційною службою України (за наявності), для дітей, які народилися в Україні після 01.03.2001 року.

3) ПОПЕРЕДНІЙ «Проїзний документ дитини» або оформлений на дитину «Паспорт громадянина України для виїзду за кордон», в разі наявності;

4) ОРИГІНАЛ паспорта громадянина України для виїзду за кордон або внутрішнього паспорта громадянина України ТОГО З БАТЬКІВ, ЯКИЙ ПОДАЄ ЗАЯВУ.

У разі якщо мати або батько після народження дитини змінили прізвище, додатково надаються документи, що підтверджують цей факт (свідоцтво про шлюб, про розлучення, про зміну прізвища тощо).

5) КОПІЮ першої сторінки закордонного паспорта або всіх сторінок внутрішнього паспорта України ДРУГОГО з батьків - громадянина України.

У разі, якщо другий з батьків є іноземним громадянином, подається копія першої сторінки його паспорта.

6) ДОКУМЕНТ, що підтверджує легальне проживання батьків або дитини в Швеції чи в іншій зарубіжній країні. Таким документом може бути: дозвіл на проживання / дозвіл на роботу в Швеції, або ЛМА карта, контракт на роботу, лист Міграційної служби Швеції про прийняття до розгляду клопотання про надання дозволу на проживання/навчання/роботу/возз’єднання з родиною;

7) ЗАЯВУ другого з батьків про згоду на оформлення дитині паспорта для виїзду за кордон (відкрити – ЗАЯВУ).

Заява подається другим із батьків, який є громадянином України. Якщо другий з батьків є іноземним громадянином, то заява не подається.

Заява подається другим з батьків особисто в Посольстві, а в разі неможливості особистої присутності – підпис другого з батьків на заяві має бути нотаріально засвідчений.

Якщо дитина проживає з одним із батьків, подається оригінал та копія одного з таких документів:

• свідоцтво про смерть другого з батьків;

• рішення суду про позбавлення батьківських прав другого з батьків;

• рішення суду про визнання другого з батьків безвісно відсутнім;

• рішення суду про визнання другого з батьків недієздатним;

• оригінал витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України;

З цими документами потрібно надати також довідку про реєстрацію місця проживання дитини разом з одним із батьків, який подає заяву-анкету.

8) ІНФОРМАЦІЙНУ КАРТКУ (відкрити - КАРТКУ)  

9) ФОТОКАРТКУ. ДЛЯ ДІТЕЙ, ЩО НЕ ДОСЯГЛИ 12 РІЧНОГО ВІКУ, подається ОДНА кольорова ФОТОКАРТКА дитини (паспортного зразка) розміром 10 х 15 см (вимоги до фотокартки – як на паспорт, обличчя дитини повинне займати 70 - 80 % фото, фон – білий, дитина на фотокартці має дивитися прямо ( відкрити - ВИМОГИ ДО ФОТОКАРТКИ). ПРИСУТНІСТЬ ДИТИНИ, ЯКА НЕ ДОСЯГЛА 12 РОКІВ, ПРИ ОФОРМЛЕННІ ПАСПОРТА - НЕ ОБОВ'ЯЗКОВА.

ДІТИ, ЯКИМ ВИПОВНИЛОСЯ 12 РОКІВ, МАЮТЬ БУТИ ОСОБИСТО ПРИСУТНІ ПРИ ПОДАЧІ ЗАЯВИ НА ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА ДЛЯ ФОТОГРАФУВАННЯ ТА ЗНЯТТЯ ВІДБИТКІВ ПАЛЬЦІВ.

ТЕРМІН ДІЇ ПАСПОРТА – дітям, які не досягли 16 річного віку, паспорт оформлюється на 4 роки.

ВАРТІСТЬ оформлення дитині (віком до 16 років) паспорта громадянина України для виїзду за кордон становить 180 шв. крон. (консульський збір за «Розгляд заяви з клопотанням про вчинення паспортної дії»).

ОПЛАТА здійснюється в БЕЗГОТІВКОВІЙ формі банківською карткою через POD термінал в Посольстві або через банк.

ТЕРМІН ОФОРМЛЕННЯ паспорта – до 3 місяців.

Процедури термінового оформлення паспорта законодавством не передбачено.

Для ОТРИМАННЯ виготовленого паспорта один із батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників має ОСОБИСТО звернутися до Посольства. Присутність дитини при отриманні документів не потрібна. 

БЛАНКИ ДОКУМЕНТІВ

1. - ЗАЯВА другого з батьків про згоду на оформлення дитині паспорта для виїзду за кордон

2. - ВИМОГИ ДО ФОТОКАРТКИ

3. - ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА на оформлення паспорта дитині

4. - ДОВІДКА про порядок оформлення дитині. яка не досягла 14 років, паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

Яка ВАРТІСТЬ оформлення нового біометричного паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

ВАРТІСТЬ оформлення нового паспорта - для осіб з 16 років1620 крон (пункти 1 і 2 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

ВАРТІСТЬ обміну паспорта у звязку з ПОШКОДЖЕННЯМ чи ВТРАТОЮ діючого паспорта – 2160 крон (пункти 1 і 3 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

ВАРТІСТЬ оформлення паспорта для ДІТЕЙ віком до 16 років180 крон (пункт 1 Розділу І «Паспорті дії» Тарифів консульського збору.

Яким чином здійснюється оплата консульського збору за оформлення паспорта?

Оплата здійснюється в безготівковій формі банківською карткою через POD термінал в Посольстві або через банк.

Реквізити рахунку Посольства у шведських кронах:

Bank of beneficiarySkandinaviska Enskilda Banken AB (SEB

Beneficiary: UKRAINSKA AMBASSADEN

Account No.: 5277-10 264 06

IBAN No.: SE63 5000 0000 0527

BIC code (Swift address for SEB): ESSESESS

Який ТЕРМІН ВИГОТОВЛЕННЯ паспорта громадянина України для виїзду за кордон в Посольстві України в Королівстві Швеція та інших дипломатичних установах України за кордоном?

До трьох місяців з дня подання заяви-анкети та сплати консульського збору.

Я замовляв паспорт. Як ПЕРЕВІРИТИ стан оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

Якщо Ви подали заяву на оформлення паспорта до 31 грудня 2017 року - для перевірки стану готовності паспорта відвідайте рубріку "Перелік оформлених паспортів громадянина України для виїзду за кордон".

Якщо Ви подали заяву на оформлення паспорта після 01 січня 2018 року:

- натисніть на банер "ПЕРЕВІРКА СТАНУ ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА", розміщений на сайті Посольства;

- введіть в "Полі для вводу" ІДЕНТИФІКАТОР СЕСІЇ, отриманий в Посольстві при оформленні заяви на виготовлення нового паспорта для виїзду за кордон;

- натисніть кнопку "Пошук".

Якщо в розділі "Стан оформлення документа" з'явилося повідомлення "Документ прибув до ЗДУ" Ви можете звернутися до Посольства з питання отримання Вашого паспорта.

Чи можу я залишити свій дійсний закордонний паспорт на час розгляду моєї заяви про оформлення нового біометричного паспорта громадянина України для виїзу за кордон?

Наявний в Вас дійсний паспорт повертається Вам після оформлення заявки на виготовлення нового паспорта. Він підлягає здачі при отриманні нового документа.

Чи можу я залишити свій старий паспорт, після оформлення мені нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

Ваш попередній паспорт може бути повернутий Вам за Вашою письмовою Заявою про повернення паспорта для виїзду за кордон, що підлягає обміну, після його анулювання у зв’язку з наявністю в ньому віз. Перед цим паспорт підлягає анулюваний, відомості про це вносяться до паспортної інформаційної системи. Анулювання паспорта здійснюється шляхом пробиття не менш як двох отворів у машинозчитуваній зоні на першій сторінці з особистими даними.

Чи можу я мати два паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

У разі здійснення регулярних поїздок за кордон та необхідності при цьому завчасного оформлення віз для в’їзду до іноземних держав за обґрунтованою заявою громадянину може бути оформлено другий паспорт. Якщо на день подачі документів на оформлення закордонного паспорта Ви вже маєте два проїзні документи (незалежно від того, чи закінчився їхній строк дії), один з них необхідно здати одразу при подачі документів на оформлення нового паспорта.

Чи можна надіслати документи для оформлення паспорта для виїзду за кордон поштою?

Для подачі документів на оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон потрібна особиста присутність заявника або його законного представника - батьків неповнолітніх дітей. Документи на оформлення паспорта поштою не приймаються

Контактні дані відомих Посольству перекладачів?

Перекладачі, які здійснюють переклад документів зі шведської мови на українську мову:


ГАЛИНА МІХАЛИК

Тел. +46 73 672 28 00


НАТАЛІЯ ЛЯХОВЧЕНКО

Тел. +46 76 889 1778
stockholm.tolk@gmail.com

Який тип паспорта громадянина України для виїзду за кордон наразі оформлюється - біометричний чи звичайний?

на цей час оформлюються лише біометричні паспорта громадянина України для виїзду за кордон, у тому числі дітям.

Паспорта старого зразка наразі не видаються.

Як перевірити, чи в мене біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон?

Біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон позначається спеціальною відміткою на обкладинці, яка вказує на наявність цього чіпа.

Чи можна внести дані (вклеїти фото) про дитину до мого паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

Внесення відомостей про дітей та вклеювання фотокарток дітей до паспорта не здійснюється. Натомість у Посольстві можна оформити дитині окремий паспорт громадянина України для виїзду за кордон.

Візи / Перебування у Швеції

1. Термін дії моєї шенгенської візи закінчується. Чи можу я продовжити термін дії цієї візи або отримати нову, не залишаючи Швецію?

Термін дії шенгенської візи не продовжується. Іноземці та особи без громадянства, які перебувають у Швеції на підставі шенгенської візи також не мають можливості отримати нову візу всередині країни. Для цього потрібно звернутися  до відповідного посольства / консульської установи Швеції за кордоном.

 

2. Термін дії мого дозволу на проживання в Швеції закінчується. Чи можу я продовжити термін його дії, не залишаючи Швецію?

Термін дії дозволу на проживання в Швеції, який, як правило, уперше оформлюється у посольствах / консульських установах Швеції за кордоном, у подальшому може бути продовжено у Швеції. Для цього необхідно завчасно звернутися з відповідним клопотанням до Міграційної служби Швеції (http://www.migrationsverket.se)

 

3. Термін дії моєї візи закінчився, однак я досі залишаюся на території Швеції. Які наслідки це матиме для мене?

Несвоєчасний, тобто після закінчення терміну дії шенгенської візи, виїзд за межі країн шенгенської зони є фактом порушення візового режиму та тягне за собою відповідальність. У більшості випадків це призводить до прийняття компетентними органами рішення про заборону в’їзду від декількох місяців до 5 років. Разом з тим слід відмітити, що за наявності обґрунтованих підстав (важка хвороба, нещасний випадок, скасування рейсу тощо) до порушників візового режиму у Швеції може застосовуватися більш м’які санкції у формі попередження.

 

4. Чи має право громадянин України подорожувати на підставі шведської національної візи до інших країн шенгенського зони?

Громадяни України, які мають шведську національну візу типу «D», можуть подорожувати до інших країн шенгенської зони на період до 90 днів упродовж 6 місяців, якщо вони дотримаються таких вимог:

- мають дійсний паспортний документ, що дає право здійснювати закордонні подорожі;

 - мають страхівку, яка охоплює весь термін запланованого перебування  і діє на території країнах шенгенської зони;

- можуть обґрунтувати мету поїздки та запланованого перебування, мають достатні засоби для забезпечення свого існування під час запланованого перебування і повернення до країни свого походження або на транзит до третьої країни, до якої ця особа має гарантований в’їзд, або якщо такі особи мають можливість на законних підставах отримати вищезазначені кошти;

- їх дані не фігурують у шенгенській інформаційній системі в цілях відмови у в’їзді;

- вони не вважаються особами, які не становлять загрози громадському порядку чи національній безпеці або міжнародним відносинам Швеції.

 

5. На який термін видається та у подальшому продовжується дозвіл на працевлаштування в Швеції? Яка процедура продовження?

Уперше дозвіл на працевлаштування оформлюється у посольствах / консульських установах Швеції за кордоном на термін до двох років. Протягом цього часу особа не має права міняти напрямок роботи та роботодавця. Після двох років перебування у Швеції на підставі дозволу на працевлаштування особа, за наявності чергової пропозиції на роботу, може отримати новий дозвіл на працевлаштування, звернувшись безпосередньо до Міграційної служби Швеції (http://www.migrationsverket.se)

 

6. Я – громадянин / громадянка України та перебуваю у шлюбі з громадянином Швеції. Чи є у мене можливість отримати дозвіл на проживання в Швеції?

Шлюб з громадянином Швеції дає можливість іноземцеві / особі без громадянства отримати дозвіл на проживання у Швеції на підставі возз’єднання сім’ї. При цьому слід знати, що при розгляді відповідних клопотань посольство Швеції в Україні та Міграційна служба Швеції ретельно досліджують подані документи щодо наявності родинних стосунків, можуть викликати подружжя на співбесіду, запитувати додаткові матеріали, зокрема, родинні фото, відео, наявні чеки про купівлю подарунків, квитанції про сплату комунальних послуг тощо.

7. Українська громадська організація у Швеції «Українська Молодь Швеції» започаткувала проект з надання безкоштовної консультативної допомоги українцям в Стокгольмі/Швеція. Для отримання консультацій, будь ласка, звертайтеся за мейлом dopomoga.uus@gmail.com або зателефоном 0722680647. Більше інформації можна отримати за лінком: https://www.facebook.com/unga.ukrainare/photos/a.1395683280677243.1073741828.1393285394250365/1691735387738696/?type=3&theater

8. Інформаційна брошура щодо надання інформаційно-консультативної допомоги громадянам України, які повертаються в Україну за процедурою добровільного повернення, видворення або у порядку реадмісії - її можна завантажити тут


Консульський відділ Посольства України в Королівстві Швеція
Керівник: Сергієнко Максим Володимирович
Перший секретар з консульських питань
Адреса: Stjärnvägen 2a, 181 50 Lidingö, Sverige. Переглянути на мапі
Телефон: +46 8 522 28 404
Ел. пошта: c.ukremb.se@gmail.com
Графік роботи:


ОГОЛОШЕННЯ

Шановні громадяни України та гості!

Під час планування Вашого візиту до Посольства України у Королівстві Швеція просимо звернути увагу на те, що, у зв’язку із святковими днями,

Посольство України в Королівстві Швеція

НЕ ПРАЦЮВАТИМЕ:


- 28 ТРАВНЯ.




КОНСУЛЬТАЦІЇ З КОНСУЛЬСЬКИХ ПИТАНЬ
надаються по телефону

+46 8 522 28 404

Понеділок, Середа, П'ятниця з 14:00 до 15:30

Вівторок, Четвер з 11:00 до 12:30

Перед зверненням просимо ознайомитись з наведеними нижче ВІДПОВІДЯМИ НА ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ з паспортних, нотаріальних та інших питань.

У зв'язку із значною кількістю телефонних звернень, на жаль, інколи неможливо додзвонитись на інформаційну лінію. Для вирішення Вашого питання просимо звертатись до консульського відділу письмово, за електронною адресою: c.ukremb.se@gmail.com.

ГАРЯЧА ЛІНІЯ: +46 704 076 103 (прохання телефонувати виключно у разі загрози життю чи загибелі громадян України)


ГОДИНИ ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ
З КОНСУЛЬСЬКИХ ПИТАНЬ

Години прийому громадян України з консульських питань:

Понеділок, Середа, П'ятниця: з 09:00 - до 12:30. ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ ДО 11:00

Вівторок, Четвер: з 14:00 - до 18:00. ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ ДО 16:00

ОБІДНЯ ПЕРЕРВА: 12:45 – 14:00

ВИХІДНІ ДНІ:  СУБОТА, НЕДІЛЯ

Прийом відвідувачів здійснюється в порядку живої черги, без попереднього запису.

Громадяни певних категорій (особи з дітьми до 14 років, вагітні, інваліди, тяжкохворі) обслуговуються поза чергою.

У неробочий та неприйомний час, прийом громадян України проводиться у разі надзвичайних подій (затримання, поранення/загибелі громадян України, ДТП, техногенних катастроф, природніх катаклізмів, терактів, масових заворушень, та в інших випадках, які загрожують життю чи здоров’ю громадян України), та в екстрених випадках при втраті паспортних документів.


ГОДИНИ ПРИЙОМУ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА
З КОНСУЛЬСЬКИХ ПИТАНЬ

Години прийому іноземних громадян та осіб без громадянства з консульських питань:

Понеділок, Середа, П'ятниця: з 09:00 - до 12:30. ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ ДО 11:00

ОБІДНЯ ПЕРЕРВА: 12:45 – 14:00

Прийом відвідувачів здійснюється в порядку живої черги, без попереднього запису.


Примітки:

Шановні громадяни України!

До Посольства України у Королівстві Швеція періодично надходять від компетентних органів Швеції знайдені документи (паспорти, свідоцтва РАЦС, посвідчення водія, пенсійні посвідчення, студентські квитки тощо).

Якщо Ви, перебуваючи у Швеції, втратили згадані вище документи або їх у Вас було викрадено, перевірити інформацію щодо надходження Ваших документів до Посольства можна надіславши запит на електронну пошту c.ukremb.se@gmail.com.  


ВІДПОВІДІ НА ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ


Консульські питання